A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch
Verwijderd
Mij lijkt het beste om het grote blok op de processor te zetten. Omdat maar de vraag is hoe goed het kleine blokje de warmte afgeeft aan het grote blokje. I.v.m. met contact enzo. Hoe groter de warmte opname hoe beter hij koelt.
Dit lijkt me zo (logisch gezien) ik heb er geen ervaring mee en heb geen water koeling dus misschien is het ook maar gezwam.
Dit lijkt me zo (logisch gezien) ik heb er geen ervaring mee en heb geen water koeling dus misschien is het ook maar gezwam.
euhm...bedankt voor je reactie hoor
maar euhm...
wat bedoel je nauw juist met "grote" en "kleine" blokje ?
want ze zullen eign ongeveer evengroot zijn :-)
dus
1 blokje met aansluitingen op voor mn slangen (+- 10 mm)
1 blokje met de kanaaltjes (ook +- 10 mm)
maar euhm...
wat bedoel je nauw juist met "grote" en "kleine" blokje ?
want ze zullen eign ongeveer evengroot zijn :-)
dus
1 blokje met aansluitingen op voor mn slangen (+- 10 mm)
1 blokje met de kanaaltjes (ook +- 10 mm)
Verwijderd
Ik bdoelde eigenlijk groot=dik en klein=dun komt inderdaad niet echt duidelijk over.
http://www.dangerden.com/mall/maze2.asp
Hier staat de dangerden koelblok em een DUN en een DIK blokje alleen hebben ze hem hier dus weer andersom
Nou denk ik dus dat ze dat zo doen omdat dat juist makkelijker is. Lijkt mij moeilijker om de aansluitingen in het dunne blokje te maken.
http://www.dangerden.com/mall/maze2.asp
Hier staat de dangerden koelblok em een DUN en een DIK blokje alleen hebben ze hem hier dus weer andersom
Nou denk ik dus dat ze dat zo doen omdat dat juist makkelijker is. Lijkt mij moeilijker om de aansluitingen in het dunne blokje te maken.
wat ik dus bedoelde met dat beide blokjes ongeveer evengroot zullen gaan worden..., was dat ze dus even DIK zullen zijn !!! 
bedankt...maar nu weet ik het dus nog niet
bedankt...maar nu weet ik het dus nog niet