Hey, na nu bijna 7 jaar op een macbook air gewerkt te hebben, is het tijd voor iets nieuws en leek het mij slim om dit keer zelf een pc in elkaar te zetten.
De bedoeling is om de komende tijd de nieuwste games te kunnen spelen, studio / recording werk er mee te kunnen doen en zo af en toe wat video-editing.
Ook zou het fijn zijn als ik de mogelijkheid heb om over de komende jaren, onderdelen te blijven upgraden zodat deze pc de nieuwste games kan blijven spelen.
Het totale budget is €800 voor de PC + monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb al een muis en toetsenbord, usb audio interface en speakers.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil sowieso een SSD en de optie om er later nog een HDD of SSD er bij te prikken. Voor nu denk ik voldoende te hebben aan 8gb ram maar wel wil ik de optie om minimaal te kunnen upgraden naar 16gb. Verder natuurlijk een leuke videokaart die op zijn minst meekan met de PS4 / Xbox one. Ik kan geen kabel trekken naar de PC dus er moet een WIFI ontvanger in.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb een WIFI ontvanger nodig.
Het zou fijn zijn als het systeem niet enorm veel lawaai maakt.
Ga je overklokken?
Niet direct aangezien ik ook al jaren geen windows pc meer gebruikt heb maar als ik die optie kan hebben voor later is dat altijd nooit mee genomen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hieronder heb ik zelf een pc samengesteld waarmee ik denk prima mee overweg te kunnen. Het zou fijn zijn als mensen kunnen checken of de onderdelen geschikt zijn om samen te werken en of er niet betere producten te koop zijn voor het geld.
In mijn samenstelling heb ik rekening gehouden met +-€150 voor een monitor.
De bedoeling is om de komende tijd de nieuwste games te kunnen spelen, studio / recording werk er mee te kunnen doen en zo af en toe wat video-editing.
Ook zou het fijn zijn als ik de mogelijkheid heb om over de komende jaren, onderdelen te blijven upgraden zodat deze pc de nieuwste games kan blijven spelen.
Het totale budget is €800 voor de PC + monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb al een muis en toetsenbord, usb audio interface en speakers.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil sowieso een SSD en de optie om er later nog een HDD of SSD er bij te prikken. Voor nu denk ik voldoende te hebben aan 8gb ram maar wel wil ik de optie om minimaal te kunnen upgraden naar 16gb. Verder natuurlijk een leuke videokaart die op zijn minst meekan met de PS4 / Xbox one. Ik kan geen kabel trekken naar de PC dus er moet een WIFI ontvanger in.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb een WIFI ontvanger nodig.
Het zou fijn zijn als het systeem niet enorm veel lawaai maakt.
Ga je overklokken?
Niet direct aangezien ik ook al jaren geen windows pc meer gebruikt heb maar als ik die optie kan hebben voor later is dat altijd nooit mee genomen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hieronder heb ik zelf een pc samengesteld waarmee ik denk prima mee overweg te kunnen. Het zou fijn zijn als mensen kunnen checken of de onderdelen geschikt zijn om samen te werken en of er niet betere producten te koop zijn voor het geld.
In mijn samenstelling heb ik rekening gehouden met +-€150 voor een monitor.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 164,90 | € 164,90 |
1 | Gigabyte Aorus B450 I Pro WiFi | € 122,- | € 122,- |
1 | MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC | € 251,50 | € 251,50 |
1 | Sharkoon VS4-S | € 26,04 | € 26,04 |
1 | Corsair ValueSelect CMV8GX4M1A2133C15 | € 60,- | € 60,- |
1 | Cooler Master MasterWatt Lite 600W | € 47,- | € 47,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 671,44 |