Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• TempusTime
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 05-06-2019
Ik heb recentelijk bij de MediaMarkt oordopjes gekocht van 170 euro. Deze oordopjes zijn wire-free en werken via bluetooth. Ik loop momenteel echter tegen het probleem aan dat het geluid een vertraging heeft van zo ongeveer één seconde. Door deze vertraging zie je eerst het beeld, en daarna hoor je het geluid veel te laat. Ook is het pairen via bluetooth een taak die echt zo'n vijf minuten duurt (vaak pakt hij alleen de microfoon, en niet het geluid). Daarnaast is de connectiviteit niet altijd geweldig. Regelmatig valt er een oortje eventjes uit. Ik snap dat het een hygiëne product is en dat ik het om deze reden niet kan ruilen, maar ik vind dit product voor 170 euro echt waardeloos. Ik vraag me af of ik recht heb op een ander product. Er stond nergens dat al deze problemen niet zouden voorkomen met de oordopjes, maar ik vind het echt een ondeugdelijk product. Dus bij deze: heb ik recht op een ander product of geld terug?

Alle reacties

• FooLsKi
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 23:44

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Een ander product zullen ze niet zo happig op zijn, maar dit lijkt meer op een maandagmorgenmodel dus wellicht kan je 'm ruilen voor een ander van hetzelfde type?

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ligt het niet gewoon aan het andere device (dat je niet noemt)? Werken de Bose wel goed op 1 of andere devices?

Aangezien je zelf al duidt dat het een hygiene-produkt is, zou je allicht even je klacht kunnen aangeven bij MM; je zal zeker niet de eerste zijn die ontevreden is over een produkt waar wat hygiene aan vast zit. Mogelijk dat ze hiervoor een aparte procedure hebben.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Garyu
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 21:42
In dit geval zou ik hem DoA / RMA sturen en proberen te laten repareren / omruilen voor een werkende versie van hetzelfde model.

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23:03
Als het probleem op meerdere devices is, garantie aanvragen, zo hoort het niet te zijn.

Ruilen is een heel ander verhaal

Woont in Helsinki

• Superkanjo
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 16:50
Waarom niet gewoon eerst de vraag bij MM neerleggen, misschien doen ze niet moeilijk en bieden ze een gepaste oplossing. Even uit nieuwsgierigheid, welke oordopjes betreft het?

• LankHoar
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 17:11

LankHoar

Professionele amateur

IANAL maar naar mijn weten vallen oordopjes niet onder hygiëne producten. Niet dat daar een onomstotelijke lijst van bestaat...

Indien je nog binnen de tijd van WKOA zit, zou ik het gewoon proberen. Geen reden noemen, nergens voor nodig. En natuurlijk zorgen dat je dopjes schoon zijn/netjes ingepakt.

I.v.m. Corona, gelieve uw handen te wassen alvorens een reactie te typen, en desinfectiegel te gebruiken bij het binnenkomen van een nieuw topic.

• loki504
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20:32
LankHoar schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:01:
IANAL maar naar mijn weten vallen oordopjes niet onder hygiëne producten. Niet dat daar een onomstotelijke lijst van bestaat...

Indien je nog binnen de tijd van WKOA zit, zou ik het gewoon proberen. Geen reden noemen, nergens voor nodig. En natuurlijk zorgen dat je dopjes schoon zijn/netjes ingepakt.
Ik geloof dat oordopjes(in dat) echt wel een hygiëne product is. Over ear koptelefoon zou ik niet zo snel als hygiëne product zien. Maar in ear wel.

Loki Gaming Mmo pvp channel

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

TempusTime schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:04:
Ik heb recentelijk bij de MediaMarkt oordopjes gekocht van 170 euro. Deze oordopjes zijn wire-free en werken via bluetooth. Ik loop momenteel echter tegen het probleem aan dat het geluid een vertraging heeft van zo ongeveer één seconde. Door deze vertraging zie je eerst het beeld, en daarna hoor je het geluid veel te laat. Ook is het pairen via bluetooth een taak die echt zo'n vijf minuten duurt (vaak pakt hij alleen de microfoon, en niet het geluid). Daarnaast is de connectiviteit niet altijd geweldig. Regelmatig valt er een oortje eventjes uit. Ik snap dat het een hygiëne product is en dat ik het om deze reden niet kan ruilen, maar ik vind dit product voor 170 euro echt waardeloos. Ik vraag me af of ik recht heb op een ander product. Er stond nergens dat al deze problemen niet zouden voorkomen met de oordopjes, maar ik vind het echt een ondeugdelijk product. Dus bij deze: heb ik recht op een ander product of geld terug?
Het moet gewoon een deugdelijk product zijn. of dit toevallig in je oor zit maakt niet uit, repareren en als dat niet kan geld retour. Er in de winkel gekocht of online ? Online staat er niets dat het uitgesloten is van Herroepingsrecht of WKOA.

Gratis bezorging
Gratis retourneren
30 dagen bedenktijd
Betalen bij afhalen

https://www.mediamarkt.nl...pf%7C1553987%7C%7Cp%7C%7C

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• LankHoar
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 17:11

LankHoar

Professionele amateur

loki504 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:49:
[...]

Ik geloof dat oordopjes(in dat) echt wel een hygiëne product is. Over ear koptelefoon zou ik niet zo snel als hygiëne product zien. Maar in ear wel.
Ik heb al eens oordopjes zonder problemen om kunnen ruilen voor een ander type. Toen was de doos ook al geopend. Daarom betwijfel ik het dus (kan ook courtesy geweest zijn van de betreffende winkel, idk).

I.v.m. Corona, gelieve uw handen te wassen alvorens een reactie te typen, en desinfectiegel te gebruiken bij het binnenkomen van een nieuw topic.

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Modbreak:Dit is een vraag die Mediamarkt ook makkelijk voor je kan beantwoorden. Gezien ik hier verder geen discussiewaarde inzie, gaat dit topic op slot.

Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True