Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• twodigits
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 21:11
dag, ik loop tegen iets aan, wellicht kan iemand er wat over zeggen. Ik heb een paar jaar terug bij een drukker briefpapier, enveloppen en visitekaartjes laten maken. Ik moest uiteraard ontwerpkosten maar ook de kosten voor de mallen betalen.
Nu wilde ik bij gaan bestellen maar blijkt de drukkerij failliet. Ik vraag me nu af hoe het met die mallen zit. Van wie zijn die? Kan ik die opvragen?

• rewind.
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 21:13
Zolang het geen gestanste producten zijn hebben ze de "platen" niet bewaard. CTP maakt tegenwoordig al gauw 60 platen per uur. Kosten zijn verwaarloosbaar. Bij de meeste drukkerijen worden ze direct gerecycled (aluminium).

[Voor 36% gewijzigd door rewind. op 12-10-2018 10:48]

• Reptile209
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 00:58

Reptile209

- gers -

Ik zou zeggen: als je niks hebt afgesproken dan zijn ze van de drukkerij (als ze idd al bestaan). Neem even contact op met de curator of je ze kunt overnemen. En check dan gelijk even of je nieuwe drukker ze überhaupt kan gebruiken :).

If you're not part of the solution, you're part of the precipitate.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hoe lang failliet? Sinds gister of al jaren? Is het pand er nog of is alles al ontruimd?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• twodigits
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 21:11
MAX3400 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:46:
Hoe lang failliet? Sinds gister of al jaren? Is het pand er nog of is alles al ontruimd?
een jaar nu.

Bedankt voor de reacties.

• LankHoar
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 18-06 15:26

LankHoar

Professionele amateur

twodigits schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:47:
[...]

een jaar nu.

Bedankt voor de reacties.
Dan geef ik je weinig kans, indien de mallen al bewaard waren.

I.v.m. Corona, gelieve uw handen te wassen alvorens een reactie te typen, en desinfectiegel te gebruiken bij het binnenkomen van een nieuw topic.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

@twodigits Dat spul is allemaal al weg na 1 jaar faillissement. (als het überhaupt wordt bewaard)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Waarnemer
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 09-06 10:18
Belangrijker is of je de bestanden van de ontwerpen hebt.

• koentjuh1987
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 18-06 12:46
En anders wellicht een nieuwe huisstijl? Kun je de zaken gelijk goed regelen. Ondanks dat blijft het vervelend maar er zijn oplossingen voor handen.

...

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True