Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

eenmalige kortingscode assassin's creed odyssey

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views

• erikzen1980
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 07-04 09:22
Gisteren heb ik voor 100 credits ingeleverd voor 20% korting voor assassin's creed odyssey game bij de ubisoft shop.
Maar ik heb de game net gekregen dus ik maak er geen gebruik van. Dus wie deze game met 20% korting wil kopen kan deze code dus gebruiken.

CLUB-QEFW-5VVK-2KHK-VB7U

Veel plezier met je korting ;)

laat ff weten dat je er gebruik van hebt gemaakt dan haal ik deze topic weer weg

[Voor 11% gewijzigd door erikzen1980 op 12-10-2018 09:32]

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Dit soort codes kunnen gewoon in Geef hier je gamevouchers weg! - Deel 2 of Meld hier uw kortingscodes/coupons V2. Gezien deze code gebruikt lijkt te zijn, gezien de 2 plusjes, gaat dit topic op slot.

Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True