Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van.der.schulting
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Situatie
Ubuntu voor dagelijkse bezigheden
Windows 10 voor het spelen van spellen. Windows 10 heb ik bij Microsoft gedownload en via een USB stick geinstalleerd, Windows geeft wel aan dat hij geactiveerd moet worden, maar geeft niets aan over hoeveel dagen ik nog resterend heb.

Mijn vraag
Wanneer moet ik Windows 10 activeren, voordat Windows 10 stopt met werken?

Waarom mijn vraag
Enerzijds uit nieuwsgierigheid, anderzijds heb ik geen zin in allerlei extra gezeur met dat ik ineens niet meer kan gamen.

Wat heb ik uitgezocht
Ik kan het simpelweg nergens vinden, hoe lang ik met een ongeactiveerde versie van Windows kan werken. Het enige wat Windows aangeeft is dat ik mijn Windows niet kan personaliseren zolang ik hem niet geactiveerd heb. Dan denk ik 'O, boeiend... en nu ga ik weer gamen ;)'

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Eerste resultaat van een simpele Google opdracht:
How long can one use (from a technical perspective only) a not activated copy of Windows 10?

-There is no limitation.
You get a watermark in the bottom right hand corner of the screen and you can't utilise Microsoft account services such as syncing settings between devices. Other than that, it pretty much works as expected.
Niet echt moeilijk te vinden ;)

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
NU METEEN @Anoniem: 363958 hamer er alsjeblieft op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:05

nelizmastr

Goed wies kapot

Als je je irriteert aan het watermerk, haal dan een grijze key van twee tientjes ergens vandaan en activeer die, verder geldt er geen beperking.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe-star
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Je kan niet personaliseren zonder activatie. Geen andere wallpaper dus.