Vraag

• Droespoes
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 05-02-2021
Dag Tweakers

Ik heb gezien dat de Google Home beschikbaar is geworden in Nederland een tijdje geleden.
Zelf zou ik deze willen aanschaffen in België maar ik heb begrepen dat bepaalde functies hier niet bruikbaar zullen zijn (itt Nederland).

Bol.com laat bij de productbeschrijving weten: " Let op: De Google Home is geoptimiliseerd voor gebruik in Nederland. Hierdoor zijn bepaalde functies niet bruikbaar in België. "

Googlen geeft hierop weinig antwoorden, vandaar mijn vraag welke functies er precies niet bruikbaar zouden zijn.
Zullen deze wel werken wanneer de Home beschikbaar zal worden in België?

Alvast bedankt!

Alle reacties

• Matomatisch
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-06 15:26
Ik heb ook een Home mini besteld bij bol, ik woon ook in België.

Wat er niet zal werken weet ik niet. Ik heb wel mijn phone al enkele weken op locatie NL staan om Assistent alvast te kunnen gebruiken, en zie hier geen ontbrekende functies. Ik vermoed dat er verder dan niets zal ontbreken, zolang locatie NL maar ingesteld blijft.

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-06 23:25
Denk dat dit gaat over functies als bv vragen naar het nieuws, dat je dan de headlines krijgt van de NOS. Er is nog geen functionaliteit om Belgisch nieuws te krijgen.

Quest 2 kopen? Gebruik mijn referral link voor €30 store credit: https://www.oculus.com/referrals/link/BroodRoosterNL/

• telenut
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-06 15:20
in NL zou je ook een boodschappenlijstje kunnen maken bij Albert Hein via Google Home dacht ik.
Die zaken lukken in België ook niet.
Nieuws werkt wel, maar je kan dus enkel kiezen voor nieuws uit NL :-)
Nu, in Belgïe is al het nieuws toch politiek gekleurd, of het ooit een meerwaarde zal zijn betwijfel ik dus...

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-06 07:04
"Speel VRT nieuws op TuneIn" werkt prima in de tussentijd. Speelt het laatste nieuws af.

• pintjo
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 05-02 12:53
Hallo,

Ik heb een Google Home maar ik slaag er niet in om te bellen.

Telkens ik zeg: "Bel X" zegt hij: " je kunt "X" Bellen op 0?????????" maar hij belt het nummer niet.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan instellen?

Alvast bedankt

Pintjo
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee