Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Domoticz IOS/Android app server instellingen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Peterdh77
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 12-10-2018
Ik ben bezig met het opzetten van een Domoticz server. Nu heb ik 1 sonoff apparaat gekoppeld en werken gekregen. voor ik hiermee verder ga wil ik ook de app op mijn telefoon testen en werkend hebben.
nu heb ik de app geinstalleerd op zowel IOS als Android, maar wat moet ik allemaal invullen?

ik kan helemaal niets terug vinden op internet hiervan.

ik gebruik de Domoticz server software op mijn Windows PC

Wie kan mij helpen en misschien nog wat handige tips meegeven.

alvast bedankt.

Alle reacties

• _ferry_
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ik zet hem even door naar ons Domotica subforum.

Heb je de userguides van Domoticz en de domoticz app al bekeken?
Volgens mij hoef je niet veel meer te doen dan de poorten naar je server te forwarden op je router, en IP+credentials in de app in te vullen.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True