Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

advies tweedehands gaming pc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• 1971ikke
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 23-01 17:50
Hallo,

ik ben Senna ben 13 jaar.

Ik ben een gaming pc aan het zoeken om fortinite te spelen en te streamen met elgato.

ik zoek een gebruikte pc om mee te beginnen, en eventueel verder uit te breiden als ik meer geld heb.

waar moet ik op letten als ik zo iets ga kopen?

ik heb wel iets zien staan, maar weet niet of ik hier wat mee kan.

I7 870 2,93 GHZ asus P7P55 LX 8 gig DDR3 250 gig ssd 1 TB harde schijf
2 gig Nvidia Gevorce GT 710

Is dit een goede basis om mee te beginnen?

Groeten Senna.

Beste antwoord (via 1971ikke op 13-10-2018 15:18)

• iCore
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 18-06 17:31

iCore

Dat is mijn uitspraak.

@1971ikke
Een GT 710 is een wel echt slechte kaart (voor vandaag de dag), dus ik weet niet of je dat wil, maar low zou die waarschijnlijk moeten runnen. (op echt bijna of de laagste settings)
Streamen, weet ik niet echt.

Maar wat is je budget?

[Voor 39% gewijzigd door iCore op 11-10-2018 21:55]

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen, dus ook niet.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 18-06 17:31

iCore

Dat is mijn uitspraak.

@1971ikke
Een GT 710 is een wel echt slechte kaart (voor vandaag de dag), dus ik weet niet of je dat wil, maar low zou die waarschijnlijk moeten runnen. (op echt bijna of de laagste settings)
Streamen, weet ik niet echt.

Maar wat is je budget?

[Voor 39% gewijzigd door iCore op 11-10-2018 21:55]

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen, dus ook niet.

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Knip

[Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 12-10-2018 15:35. Reden: Niet hulpvaardig]

Anoniem: 337891

Hallo Senna en welkom op tweakers. We helpen je graag met je technische vragen maar stellen tegelijk ook eisen aan hoe en waar je je vraag stelt. Daar ga ik je mee op weg helpen.

Ik verplaats je huidige topic naar Spielerij - Problemen en Vragen omdat hij in zijn huidige vorm daar het beste past. Hopelijk zijn daar hulpvaardige tweakers die je kunnen helpen.

Als je het serieus en goed aan wil pakken kijk je hier: Desktop Aankoopadvies

Let wel op. Bovenaan staan een drietal posts. Hierin lees je hoe je je vraag moet stellen. Neem deze goed door. Zo krijg je gerichte, goede hulp als je zelf een topic opent.

Lees vergelijkbare topics hier na voordat je zelf post. Er staat heel veel informatie die je vooruit gaat helpen.

Misschien veel huiswerk. Maar wel nuttig in verband met je missie: zelf een pc samenstellen om lekker Fortnite te spelen.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True