Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Dagen teller aanpassen.

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views

Vraag

• altorf
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 06-04 16:59
Mijn vraag

Ik heb voor mijn bruiloft een website (template) gedownload en deze aangepast. Nu ik getrouwd ben wil ik deze aanpassen. Dit lukt tot op zekere hoogte. Ik zoek nu eigenljk een manier om het Javascript heel simpel aan te passen zodat ik in plaats van een counter en teller heb in hoeveel dagen ik/wij al getrouwd zijn ;-)

Hopelijk kan iemand mij verder helpen, heb totaal geen kennins met scipts.
Ik heb notepad++/dreamweaver cc alles om in iedergeval dit werkend te maken.
nu alleen nog een duw in de goede richting.

*snip* spam is de website.

[Voor 7% gewijzigd door RobIII op 11-10-2018 21:42]

Alle reacties

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Dit is niets anders dan een Kan iemand even...? / scriptrequest en daar is dit forum dus niet voor bedoeld. In de Devschuur® hebben we 't over zélf maken / programmeren. We willen je best een duw in de juiste richting geven, maar verwachten wel wat inzet van jezelf (zie ook onze Quickstart) over wat we allemaal verwachten van een topicstart. Heb je dat gelezen en kom je er nog steeds niet uit dan ben je van harte welkom een nieuw topic te openen ;)

[Voor 8% gewijzigd door RobIII op 11-10-2018 21:44]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True