Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Zo'n sensor zit meestal na de kat maar sommige hebben er ook 2 of meer.
Van een Clio weet ik niet maar heb je zelf al onder de auto gekeken aangezien het na een drempel is gebeurd?
Kans bestaat dat je visueel kan zien waar de sensor zit en of deze is beschadigd aan de draden oid.
Ik vond deze: YouTube: remplacer une sonde lambda Renault allicht heb je er wat aan.
Van een Clio weet ik niet maar heb je zelf al onder de auto gekeken aangezien het na een drempel is gebeurd?
Kans bestaat dat je visueel kan zien waar de sensor zit en of deze is beschadigd aan de draden oid.
Ik vond deze: YouTube: remplacer une sonde lambda Renault allicht heb je er wat aan.
Nope, ik dacht dat dat onbereikbaar was dus heb er niet de moeite voor genomen om de auto omhoog te werken. Ik ga eens kijken, thnxHumma Kavula schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:44:
Zo'n sensor zit meestal na de kat maar sommige hebben er ook 2 of meer.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
B2 S1. Bank 2 sensor 1.
Sensor 1 is voor de kat
Sensor 1 is voor de kat
Maar goed, ik zeg ook maar wat....