Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Letter op scherm met witte waas als ik scroll

Pagina: 1
Acties:

• jeroentjeXXX
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 08-11-2018
Hoi,
Alvast bedankt voor alle info die ik al jaren vind hier.

Nu heb ik zelf een vraag: Ik heb een MSI laptop, het type is denk niet van belang, MAAR, nu heb ik als ik scroll met de muis, vooral met zwarte letters op een witte of grijze ondergrond een soort spoor achter de letters in het wit. Het is lastig om er een foto van te maken.

Het is dus als ik zeg op FB scroll dat ik een soort waas achter de letters zie, en dat is storend, ik heb alles geprobeerd, Clear Type, en ook de True Color die MSI gebruikt verwijdert.

Het scherm is pas vervangen omdat ik heel erge bleeding had, die blauwe vlekken in je scherm in een donkere omgeving, wat er nog steeds is, maar nu ook dit probleem, voor een laptop van 2200 euro lijkt me dit niet goed.

Iemand een idee...het is best lastig.

Groetjes.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 17:42

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Alleen in een browser? Hardware-acceleration al uitgezet (in je browser of je GPU-driver)?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• jeroentjeXXX
ja in de browser inderdaad, ik gebruik firefox maar heb het ook bij andere browser zoals Edge, maar die scrollen zowiezo erg haperig. Er lijkt wel een spookje achter de letters te zitten haha, erg storend, heb al de witbalans aangepast etc.

• jeroentjeXXX
GPU driver ? Die van de browser is uit, maar heeft niets geholpen helaas.

[Voor 63% gewijzigd door jeroentjeXXX op 11-10-2018 16:55]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True