Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Hmm zie geen enkele reden om het op 0 te knallen alleen misschien omdat de post van 3 juli is en je reactie van toch wel een stukje later maar ik zet hem weer op 1. Niet tevree ook OK
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Tja, m'n ADSL aansluiting werkt sinds 8 juli en ik kreeg vorige week pas m'n nieuwe 1.2Ghz Athlon (266 FSB) binnen. Daar Alcatel USB modems en Via chipsets soms problemen geven en het installeren van 'n nieuwe bios en drivers het probleem soms oplost, dacht ik, kom ik struin Tweakers.net af voor de laatste MSI K7T Turbo bios.....Op vrijdag 20 juli 2001 11:32 schreef wauskes het volgende:
Hmm zie geen enkele reden om het op 0 te knallen alleen misschien omdat de post van 3 juli is en je reactie van toch wel een stukje later maar ik zet hem weer op 1. Niet tevree ook OK
Vandaar dus.
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Handige info maar alcatel heeft geen problemen met VIA. VIA doet soms moeilijk met USB want ik ken ze wel en wie pakt er nu (ingodsnaam) een usb ADSL modemOp vrijdag 20 juli 2001 11:39 schreef smeetsr het volgende:
[..]
Tja, m'n ADSL aansluiting werkt sinds 8 juli en ik kreeg vorige week pas m'n nieuwe 1.2Ghz Athlon (266 FSB) binnen. Daar Alcatel USB modems en Via chipsets soms problemen geven en het installeren van 'n nieuwe bios en drivers het probleem soms oplost, dacht ik, kom ik struin Tweakers.net af voor de laatste MSI K7T Turbo bios.....
Vandaar dus.
Maar hoe dan ook klinkt als een lekker sys'je laat eens wat meer specs zien
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?