Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Feature request smartphones

Pagina: 1
Acties:

• Thystan
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 28-10-2019
Hey Tweakers.net

Bij deze het verzoek om 2 aspecten voor mobiele telefoons toe te voegen:

1)
Ik zie bij de zoekfilter opties niet de optie staan voor 5G. Dat is natuurlijk nog niet echt aan de orde.

2)
Ik zie ook geen optie staan voor refreshrate en, met steeds meer telefoons met 90hz en 120hz zou ik het fijn vinden als deze optie er wel komt.

• Mooijekind
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 16:31

Mooijekind

Manager Product Content
Zoals je al aangeeft is op dit moment 5G nog niet echt aan de orde. Als we de eerste tefefoons hiermee gaan krijgen dan zullen we dit natuurlijk wel gaan toevoegen.

De refreshrate krijgen we niet standaard mee van de schermen.
Aangezien de meeste gewoon de standaard refreshrate hebben zullen we hier geen aparte spec voor aanmaken. Deze vullen we waar bekend wel in in het bijzonderheden-veld

• kaazzrules
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 19-05 13:11
Mooijekind schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 14:24:
Aangezien de meeste gewoon de standaard refreshrate hebben zullen we hier geen aparte spec voor aanmaken. Deze vullen we waar bekend wel in in het bijzonderheden-veld
Dit is nu niet meer echt aan de orde. Het zoeken & filteren op refreshrate is nu een veel interessante optie geworden. Ik denk dat hier nu meer animo voor is. Kan deze filter alsnog geïntegreerd worden @Mooijekind ?

• Glaanie
  • Registratie: juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

@Mooijekind gaat in de loop van de dag een mooi filter aanmaken. We waren het er inmiddels ook eens dat het nu wel nuttige info is om te hebben. Komt eraan dus :)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True