Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

IiyamaGB 2488HSU-3 monitor

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• jerrot
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20-05 23:02
Hallo mensen,

Ik heb 2 maanden geleden dit scherm pricewatch: Iiyama G-Master GB2488HSU-B3 Zilver, Zwart gekocht.

Nu heb ik sinds kort een 1070Ti gekocht en zit ik te twijfelen om deze monitor te ruilen of te verkopen, en dan een G-Sync monitor terug te halen er voor.

Ik vind het een fijn scherm, alleen heb ik moeite met de kleurweergave van deze monitor en de scherpte is in mijn ogen minder dan mijn oude P2250 Samsung monitor. Ik speel op 1080p.

Ik heb uiteraard al wat instellingen aangepast in het scherm, maar krijg hem zeker niet zoals mijn vorige scherm (uiteraard is een mat scherm wat koeler qua kleur). Scherm heb ik geprobeerd met HDMI en DVI-D kabel.

Weten jullie welk scherm er voller is van kleur en ook op de details scherp? Moet wel in dezelfde prijs range liggen als dit scherm.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True