Toon posts:

OCZ Titan 3???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kan iemand mij vertellen wanneer de ocz titan 3 (overclockte geforce 3) op de markt komt, want ze beloofde om een uitgebreide preview te geven op 16 juli, maar ik heb nog niks gezien...

Mzzls

Verwijderd

Ik denk niet dat hij in Nederland verkrijgbaar wordt, maar alleen via internet bestelbaar is. (net als de huidige OCZ-kaarten)

( doe http://www.ocztech.com/ en dan "Where to Buy" )

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-07 15:24
Is al te koop hoor (nadat ie op tweakers in het nieuws kwam was ie al te koop). Je kan um direkt bij OCZ kopen (voorverkoop-> staat nu al in backorder....).
www.overclockerzstore.com ($30 verzendk). Itt wat anderen zeggen over hun service heb ik altijd goed snel en zonder invoer en btw kunnen bestellen en ontvangen.

OCZ Titan3 GeForce 3 Retail Box - Pre Order ETA 7/24
VC-GF3BOX: Backordered
$369.99

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:04
Ik snap het ff niet meer, waar zijn we nou naar op zoek? Naar diegene die de eerste videokaart heeft gemaakt/ontworpen, of de eerste SVGA kaart, of hoe zit het?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 20 juli 2001 11:52 schreef b-gone het volgende:
Is al te koop hoor (nadat ie op tweakers in het nieuws kwam was ie al te koop). Je kan um direkt bij OCZ kopen (voorverkoop-> staat nu al in backorder....).
www.overclockerzstore.com ($30 verzendk). Itt wat anderen zeggen over hun service heb ik altijd goed snel en zonder invoer en btw kunnen bestellen en ontvangen.

OCZ Titan3 GeForce 3 Retail Box - Pre Order ETA 7/24
VC-GF3BOX: Backordered
$369.99
Kan je me ook vertellen hoe je de betaling heb gedaan??

Mzzl *D

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 12:54

Kvn

Op vrijdag 20 juli 2001 11:57 schreef het_beest het volgende:
Ik snap het ff niet meer, waar zijn we nou naar op zoek? Naar diegene die de eerste videokaart heeft gemaakt/ontworpen, of de eerste SVGA kaart, of hoe zit het?
ehm dit hoort volgens mij in een ander topic, hehe

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-07 15:24
[quote]Op vrijdag 20 juli 2001 13:08 schreef d_v_pelt het volgende:

[..]

Kan je me ook vertellen hoe je de betaling heb gedaan??

Ja, je aanmelden via Paypal.com (creditcard nodig....). Duurt een paar dagen voordat je account usable is (je krijgt een activation code) maar daarna had ik het binnen 4dgn binnen met urgent prio ( :) ). Je order is 1mnd geldig, daarna moet je betaald hebben
Pagina: 1