Toon posts:

Dell xps 9560 kopen of wachten/doorsparen voor een 9580

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• bjornricardo33
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 31-05 16:04
goede dag,

Ik zit te twijfelen om een 15 inch hq7700 9560 4k of door te sparen voor 9580 die ergens in Mei 2019 zal komen. Prijs voor 9560 4k is op ebay uit verenigde staten rond 1150 euro nieuw met invoer en verzendkosten (goede prijs/kwaliteit). nieuwe 9580 zal zeker het dubbele kosten in nederland zoals nu 9570 op de dell pagina.

2e probleem is hoe zit het met garantie?Heeft dell wereldwijde garantie bij een defect?
de bouwkwaliteit verschilt enorme per XPS daarom deze vraag.

Hebben jullie nog alternatieve? Asus acer met 4k scherm

Alvast bedankt voor de input :)

Alle reacties

• kdekker
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Heb je bij de ebay prijzen alle belastingen en douane kosten meegeteld? In de VS heft een staat ook nog eens belasting. Die staat niet altijd vermeld, en daardoor lijkt het wellicht goedkoper dan het daadwerkelijk wordt.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Misschien wat minder uitgeven? Je budget was recent bijna 1800€ en nu zit je te kijken naar een "onbekend produkt" van 1200€? Verder lijk je wel een voorkeur te hebben voor Dell of HP dus dat lijkt me een uitgemaakte zaak.

4K scherm waarom? Qua kijkafstand moet je dan op minder dan 47cm van je laptop zitten om bij 100% scaling te kunnen genieten van elke pixel. Verder is me niet duidelijk wat je met de laptop eil gaan doen dus FHD of UHD is nog te beargumenteren door je?

Tja, en je vragen over garantie; die verschillen per land. En dus ook in kosten voor een support-contract. De enige die het jou kan vertellen is een reseller of de lokale tak van de fabrikant; allen goed bereikbaar per mail en telefoon.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• thomasvan12345
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-06 01:09
Ik heb ook een Dell XPS. Wil je perse laptop met 4K? Het is een 15 inch en batterij gaat er alleen maar sneller door leeg. Full HD is meer dan zat en batterij gaat lang genoeg mee

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Ik heb zelf een 15 inc laptop met een 4K scherm... Als je een filmpje kijkt is het iets te zien. Gamen kun je vergeten in die resolutie. Als je linux gebruikt is 4K een ramp en het verschil is echt minimaal... :) ik heb deze laptop goedkoop kunnen kopen met een 4K scherm maar zelf zal ik dit niet weer doen.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee