Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wifi mogelijk op epson eb-580?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Dave86
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 04-09-2019
Mijn vraag
Is het mogelijk een wifi dongel te gebruiken op mijn beamer. Een officiele van epson kost tussen de 100 en 150 euro. Terwijl een dongle 150-300 mb/s een tiende van de prijs kost. Ik heb een simpele upc hd box met ingebouwde n router.
Of is een hdmi dongle ook n optie?
Iemand hier ervaring mee

Relevante software en hardware die ik gebruik
Laptop, andriod telefoon

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nog niets

Alle reacties

• Dave86
Iemand?

• Gero71
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
Waarschijnlijk niet, ivm aansturing/drivers voor dat ding.
Maar bestel er 1 voor 15 euro en test het zou ik zeggen. Voorzichtig uitpakken zodat ie retour kan eventueel.

Misery and hate will kill us all.

• Dave86
Haha heb m op ali besteld voor n euro 300mb/s ben benieuwd

• mrpink83
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 31-05 10:25
Toevallig net deze beamer binnen gekregen. Ben benieuwd, werkt het met die alie stick?

• Will_M
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

mrpink83 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 20:01:
Toevallig net deze beamer binnen gekregen. Ben benieuwd, werkt het met die alie stick?
Ik geef je 50% kans ('t werkt wel / 't werkt niet) ;)

Aanname: 't werkt NIET :P

Why do subtitles never really tell you what's going on?

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True