Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzaak: Photoshop en Lightroom. daarnaast ook 4k video bewerking in premiere pro.
bijzaak: Beetje gamen (pubg) hoeft geen perfecte 4k high detail te zijn maar soepele game ervaring met aardige graphics is voldoende.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro, excl randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alleen randapparatuur, 250gb samsung ssd en 2 tb hdd
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vanuit prijspunt gekeken en mijn wensen denk ik AMD als voorkeur te hebben. i8700k leek me interessant maar de prijs is echt uit de hand gelopen laatste maand.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Beetje stil systeem met toch goede airflow. geen RGB kermis, liefst alles compleet clean zwart.
Ga je overklokken?
altijd waar mogelijk
Wat verwacht je van ons?
Ik ben momenteel een beetje de weg kwijt door de lijst aan CPU's en GPU's. vroeger hield ik dit beter bij. Misschien komen er weer nieuwe cpu's aan waar ik beter op kan wachten? ik zie bijv de i7 9700k enz. misschien ook een nieuwe Ryzen 2800x bijv?
Hoofdzaak: Photoshop en Lightroom. daarnaast ook 4k video bewerking in premiere pro.
bijzaak: Beetje gamen (pubg) hoeft geen perfecte 4k high detail te zijn maar soepele game ervaring met aardige graphics is voldoende.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro, excl randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alleen randapparatuur, 250gb samsung ssd en 2 tb hdd
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 318,89 | € 318,89 |
| 1 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming | € 139,99 | € 139,99 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 319,- | € 319,- |
| 1 | Fractal Design Define R6 Gunmetal | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Noctua NH-D15 SE-AM4 | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 144,50 | € 144,50 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 620W | € 68,- | € 68,- |
| 1 | Samsung 970 Evo 500GB | € 135,- | € 135,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.325,33 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vanuit prijspunt gekeken en mijn wensen denk ik AMD als voorkeur te hebben. i8700k leek me interessant maar de prijs is echt uit de hand gelopen laatste maand.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Beetje stil systeem met toch goede airflow. geen RGB kermis, liefst alles compleet clean zwart.
Ga je overklokken?
altijd waar mogelijk
Wat verwacht je van ons?
Ik ben momenteel een beetje de weg kwijt door de lijst aan CPU's en GPU's. vroeger hield ik dit beter bij. Misschien komen er weer nieuwe cpu's aan waar ik beter op kan wachten? ik zie bijv de i7 9700k enz. misschien ook een nieuwe Ryzen 2800x bijv?