Ik zoek een?
Omdat mijn huidige i5 2500k toch alweer een dagje ouder begint te worden, zou ik een willen kijken off een nieuwe CPU de moeite zou kunnenn zijn icm met de rest van mijn systeem. Ik zou graag toch dat ietsje meer frames bereiken in bepaalde games. Ik draai ook een klein Skype for Business labo dus extra cores/threads zijn welkom
Wat is je budget?
€300-350
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD. Met Intel ben ik wel ff klaar.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn oog valt momenteel op de AMD 2700x. Maar ik heb geen idee hoeveel vooruitgang ik daarmee ga boeken tov m'n huidig syteem:
i5 2500k
Asus P8Z86-pro
16GB DDR3-1600
Asus Strix GTX970 @ 1440p
Uiteraard zal ik het mobo en ram mee moeten vervangen, daar ben ik me van bewust.
Omdat mijn huidige i5 2500k toch alweer een dagje ouder begint te worden, zou ik een willen kijken off een nieuwe CPU de moeite zou kunnenn zijn icm met de rest van mijn systeem. Ik zou graag toch dat ietsje meer frames bereiken in bepaalde games. Ik draai ook een klein Skype for Business labo dus extra cores/threads zijn welkom
Wat is je budget?
€300-350
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD. Met Intel ben ik wel ff klaar.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn oog valt momenteel op de AMD 2700x. Maar ik heb geen idee hoeveel vooruitgang ik daarmee ga boeken tov m'n huidig syteem:
i5 2500k
Asus P8Z86-pro
16GB DDR3-1600
Asus Strix GTX970 @ 1440p
Uiteraard zal ik het mobo en ram mee moeten vervangen, daar ben ik me van bewust.
[ Voor 31% gewijzigd door Pana op 11-10-2018 19:11 ]