Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• denninho
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 06-05-2020
Chrome bij het invullen van je e-mail adres, corrigeert soms ook andere dingen.

Hierbij is mijn voornaam ook automatisch vervangen door "Achternaam", dus nu staat er op mijn bevestiging.

Betaald door "Voornaam Achternaam", Passagier "Achternaam Achternaam".

Het hele bestelproces bestaat maar uit 2 pagina's, dus je krijgt je ook geen "weet u het zeker?"-pagina te zien met daarin de details die zijn ingevuld.

Wat is er te doen in deze situatie?

• endness
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 10-06 12:26
Contact opnemen met de toko waar je de kaartjes besteld hebt, en het verhaal uitleggen? Het is overduidelijk dat de gegevens niet kloppen lijkt me.

• SmurfLink
  • Registratie: juni 2016
  • Niet online
Contact opnemen met de verkoper en verder je chrome autofill uitzetten of beter opletten als je het gebruikt.

• i7x
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22-05 22:30

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Ligt eraan waarvoor het is. Als het een vliegtuig ticket is moet je het wel corrigeren, maar lijkt me sterk dat men moeilijk gaat doen voor zoiets in de trein.

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

• BastaRhymez
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 22:42
Het komt niet door Chrome autofill, maar door niet goed opletten welke velden worden aangepast.

Verder contact opnemen met de organisatie en laten aanpassen. Zou er wel z.s.m. mee aan de slag gaan, voordat zij zich weer beroepen op het feit dat er straks langere periode tussen zit.

• Siask
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 20:57
En vergeet niet, bij de meeste (alle?) vliegmaatschappijen kun je het ticket binnen 24 uur kostenloos storneren. Daarna kun je dan gewoon opnieuw boeken.

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21:40

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Op een vliegtuigticket moeten voor zover ik weet alle officiele namen volgens paspoort staan. Dat klopt dus niet. Contact opnemen met de maatschappij die de tickets voor je gemaakt heeft en laten corrigeren dus.

En nofi, maar knap stom van je dat je met dergelijke secure dingen
- niet oplet wat er gebeurt
- ook nog eens bevestigt dat het foute is wat je wilt.

Zou kunnen dat je voor de wijziging extra kosten moet maken. Maar dat zou imho geheel terecht zijn.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 21:41
Ach, iedereen maakt fouten. Als het een goedkope Ryan Air vlucht is zou ik kijken of je niet gewoon een tweede ticket kan boeken als dat goedkoper is dan de naam laten wijzigen.

• Brammos85
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 20:47
Siask schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:08:
En vergeet niet, bij de meeste (alle?) vliegmaatschappijen kun je het ticket binnen 24 uur kostenloos storneren. Daarna kun je dan gewoon opnieuw boeken.
Euhmm, nee. Dat hangt volledig van de voorwaarden af en kan ik de meeste gevallen helemaal niet.

• Siask
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 20:57
Brammos85 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:16:
[...]
Euhmm, nee. Dat hangt volledig van de voorwaarden af en kan ik de meeste gevallen helemaal niet.
Goed, Corendon, Ryanair en Transavia zijn zo te zien 100% non-refundable (op taxen en toeslagen na, die kun natuurlijk gewoon terug vragen).

Bij de "normale" maatschappijen als KLM, Lufthansa, BA en zelfs Easyjet kun je gewoon binnen 24 uur na het boeken cancellen zonder bijkomende kosten. Bij Arke heb je zelf een paar dagen om te annuleren.

Het goede nieuws is dat je bij die maatschappijen waar je niet zomaar kunt cancellen meestal een name change zonder kosten kunt doorvoeren, en dat was nu net het probleem waar de OP een oplossing voor zocht.

Ik ga hierbij uit van een boeking bij de maatschappij zelf, niet een boeking via een OTA die eventueel zijn eigen regels heeft.

[Voor 6% gewijzigd door Siask op 11-10-2018 20:26]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True