Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gaming headset PS4

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Kieft91
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 16:58
Ik zoek een?
Gaming headset voor de PS4, voor spellen zoals CoD, BF, Fortnite etc. Belang dus dat ik mensen achter me hoor lopen en daar op kan reageren, of schoten van veraf kan bepalen uit welke hoek deze komen.

Wat is je budget?
het liefst onder de €180,-.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst geen Turtle beach, onlang een stealth 700 gehad, maar door een defect retour gedaan (oorschelp werd gloeiend heet tijdens opladen, vertrouw dat dus niet meer. geluid van deze headset was wel super, alleen de accu duur viel mij tegen.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voornamelijk voor de PS4, het liefst een headset die draadloos en met draad te gebruiken is. Ik weet dan niet of surround sound persee nodig is of dat je met stereo ook mensen achter je goed kan horen

Alvast bedankt, als er nog meer info nodig is hoor ik het wel!

Alle reacties

• HKS-Skyline
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 08-06 09:30

HKS-Skyline

Vroooom ?

Ik denk dat er weinig gaming headsets in deze prijsklasse beter zijn dan de pricewatch: Steelseries Arctis 7 Zwart
Ik vind hem erg comfortabel, hij is niet al te zwaar en hij is draadloos met de PS4 of PC te gebruiken. De geluidskwaliteit is erg goed voor gaming toepassingen. Het is geen hifi grade Sennheiser of AKG kwaliteit, maar zeker niet verkeerd.

• Kieft91
Ik heb deze inderdaad besteld om even te testen, als het goed is komt die vandaag binnen.
Kan gewoon retour als het me niet bevalt.

Bedankt voor je reactie

• MeijsteR
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
Zelf heb ik de pricewatch: Logitech G933 Zwart. Werkt zonder aanpassingen en ook draadloos. Mocht degene die je besteld hebt niet bevallen.

• Kieft91
Ook naar gekeken ja, maar die lijkt me zo lomp groot en hoor dat de hoofdband niet zon goeie kwaliteit is?
Maar bedankt!

• Belzelga
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 30-04 09:27
MeijsteR schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:48:
Zelf heb ik de pricewatch: Logitech G933 Zwart. Werkt zonder aanpassingen en ook draadloos. Mocht degene die je besteld hebt niet bevallen.
Ik wilde deze ook heel graag kopen, alleen ondersteund deze al zijn features niet voor de ps4 :( (echt ruk).
Nu kijk ik naar de Hyperx cloud ll, de steel series artics en de corsair void. Ik wil graag een 7.1 voor mijn ps4 , maar dat is lastig te vinden

Als je de details niet super veel uitmaken voor een headset raad ik de razor man'o war aan, die heeft een vriend van mij en is er heel blij mee. Hij gebruikt die ook voor zijn ps4.

• Kieft91
Arctis 7 weer retour gestuurd en de Razer Thresher 7.1 PS4 besteld.Gisteren even gauw één potje getest maar komt goed geluid uit, Virtual surround is wel even wennen denk ik, Moet nog wat uigebreider testen in een party etc.

Arctis 7 viel uit zonder dat de batterij aangaf dat deze leeg was, ook al brande het lampje gewoon nog groen toen ik hem op deed (50%-100%).

• Belzelga
Oh balen ik hoor wel goeie dingen over artics, helaas supporten zij ook alleen windows met surround, maar hun stereo moet heel goed zijn had ik begrepen.

Naar verder onderzoek ondervond ik dat de razer headsets voornamelijk goed zijn voor fps games, wel wat ik zoek alleen jammer dat ik geen alrounder kan vinden. Misschien haal ik ook de tresher.

Als iemand mij een goeie stereo headset voor ps4 kan aanraden graag!! ( Zou tof zijn als ik voetstappen kon horen)

• pino85
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 24-06 10:21

pino85

Im just a Bird in the Sky

Liefhebber van Tweakers en Hardwarejunkies.info

• Kieft91
Thnx voor de info, kijk ik morgen even na.
Vanavond een paar potjes gedaan met een vriend. Maar als je de tresher op surround zet klinkt het geluid in de party heel raar, zeker niet fijn.. geluid klinkt heel dubbel, ook ingame appart geluid. In stereo gaat het prima maar volume van chat en game zijn helaas niet appart te regelen.
ook deze gaat dus weer terug.

Misschien toch maar kijken naar een headset met draad.

• Jerry031
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 19-10-2018
Turtle beach sucks... koop gewoon n ps4 gold headset... die is gemaakt voor ps4...

• Belzelga
Oh dat is lekker. Ik heb ook nog naar de hyper x cloud ll gekekeken , die ondersteunen allebei ook 7.1en hebben goeie geluidskwaliteit. Is er niet een tresher met draad?

De ps4 headsets heb ik geleend van een vriend , maar ik vind het geluid heel flat maar de rest werkt hij prima en hij zit komfortabel. Ik ben ook geen fan van turtle b.

• Belzelga
Welke Thresher heb je trouwens want er zijn een stuk of 4 verschillende? @Kieft91

• Belzelga
@Kieft91 Voor je je tresher in ruilt kijk deze video, hoogstwaarschijnlijk is de instelling het probleem van je chat geluid dat raar is. YouTube: Razer Thresher 7.1 Wireless Gaming Headset (PS4) | Unboxing, Mic Tes...

• Kieft91
Nee aan die instelling ligt het niet. Er verandert niks helaas.

Misschien ben ik wel te kieskeurig😉

• DennisBos512
  • Laatst online: 25-02 16:00
Belzelga schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 18:55:
[...]

Ik wilde deze ook heel graag kopen, alleen ondersteund deze al zijn features niet voor de ps4 :( (echt ruk).
Nu kijk ik naar de Hyperx cloud ll, de steel series artics en de corsair void. Ik wil graag een 7.1 voor mijn ps4 , maar dat is lastig te vinden

Als je de details niet super veel uitmaken voor een headset raad ik de razor man'o war aan, die heeft een vriend van mij en is er heel blij mee. Hij gebruikt die ook voor zijn ps4.
Sorry, maar ik kan geen een van die aanbevelen. De Cloud II's geluid is niet geweldig en er is een gigantisch probleem waarbij de kabel niet goed vastzit in de headset zelf. De Arctis line-up zijn sowieso iets dat je moet ontwijken, al helemaal op PS4. The Corsair Void heeft redelijk geluid, maar de microfoon en bouwkwaliteit maken het iets dat je moet ontwijken. De ManOWar heeft een hoofdband die ontzettend snel breekt en het geluid en microfoon zijn ook niet al te best
Je bent het beste af met gewoon stereo

Audiofiel

• DennisBos512
  • Laatst online: 25-02 16:00
Jerry031 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 00:07:
Turtle beach sucks... koop gewoon n ps4 gold headset... die is gemaakt voor ps4...
Comfort is om te janken, microfoon heeft sony niet eens moeite aan besteed en geluid is niet het beste en bouwkwaliteit is ook niet om over naar huis te schrijven

Audiofiel

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True