Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Apple Watch] Kopen in Hong Kong mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• AkTje
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 12:20
Ik vertrek komende week naar Hong Kong en wou ben benieuwd of ik een iWatch 4 daar kan kopen zonder dat ik daar problemen mee krijg in Nederland?

Ik ben in Beijing naar de Apple Store geweest en die vertelde me dat ik problemen kon hebben met de LTE .. omdat Hong Kong niet helemaal het zelfde is als Beijing dacht ik misschien dat het hier wel gaat. Zijn Apple producten niet overal hetzelfde?

Verder geen extra info nodig over invoerrechten etc.

Beste antwoord (via AkTje op 11-10-2018 09:49)

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Nu online
AkTje schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:25:
[...]

Gps en wifi is prima.. verkopen ze uberhaupt in NL de cellular versie?
Dan hoef je je nergens zorgen om te maken. Dat model kun je zonder problemen gebruiken in Nederland. Ook heb je gewoon recht op 1 jaar fabrieksgarantie. De Cellular-versie wordt inderdaad niet verkocht in Nederland.

MacBook Pro 16" + Pro Display XDR - iPhone 12 Pro Max - Apple Watch Series 6 Hermès

Alle reacties

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Vergelijk de specs en de bijhorende frequenties op de site van apple

[Voor 31% gewijzigd door Fietsbel op 11-10-2018 09:10]

39

• absrnd
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 13:54
Het zou alleen een probleem zijn als hier in Nederland een operator de Apple watch ondersteund, en dat doet geen enkele operator, en kan je de sim functie niet eens gebruiken :)

• MelvinW
  • Nu online
Ben je van plan om een Cellular-versie te kopen of een Apple Watch GPS+WiFi?

MacBook Pro 16" + Pro Display XDR - iPhone 12 Pro Max - Apple Watch Series 6 Hermès

• AkTje
MelvinW schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:22:
Ben je van plan om een Cellular-versie te kopen of een Apple Watch GPS+WiFi?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• MelvinW
  • Nu online
AkTje schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:25:
[...]

Dan hoef je je nergens zorgen om te maken. Dat model kun je zonder problemen gebruiken in Nederland. Ook heb je gewoon recht op 1 jaar fabrieksgarantie. De Cellular-versie wordt inderdaad niet verkocht in Nederland.

• AkTje
Oke dankjewel voor de bevestiging! Duidelijk

• dkawa
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 21-06 17:25
AkTje schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:05:
Ik vertrek komende week naar Hong Kong en wou ben benieuwd of ik een iWatch 4 daar kan kopen zonder dat ik daar problemen mee krijg in Nederland?

Ik ben in Beijing naar de Apple Store geweest en die vertelde me dat ik problemen kon hebben met de LTE .. omdat Hong Kong niet helemaal het zelfde is als Beijing dacht ik misschien dat het hier wel gaat. Zijn Apple producten niet overal hetzelfde?

Verder geen extra info nodig over invoerrechten etc.
Het is Apple Watch en geen iWatch 🙈🙈

• wwwmarcel
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 21-06 16:57
ik heb ook een hong kong versie..werkt prima...is wel generatie 2
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True