Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Ik heb momenteel een 1440p scherm maar wil deze wellicht nog upgraden naar 4K of 1440p 120hz.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
PSU
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil voor 3600mhz interne geheugen frequentie gaan, ik heb wat onderzoek gedaan en gelezen dat AMD Ryzen het beste werkt met Samsung B-die interne geheugenchips. Nu heb ik niet kunnen vaststellen of mijn gekozen RAM deze B-die geheugenchip bevat, maar deze is wel geoptimaliseerd voor Ryzen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Heb een case met een window dus pluspunten als de componenten er nog eens leuk uitzien.
Ga je overklokken?
Dat ben ik van plan, alhoewel ik dit nog nooit eerder heb gedaan.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of mede-tweakers nog suggesties of opmerkingen hebben over mijn build voordat ik deze ga bestellen.
Alvast bedankt
Gamen. Ik heb momenteel een 1440p scherm maar wil deze wellicht nog upgraden naar 4K of 1440p 120hz.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
PSU
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil voor 3600mhz interne geheugen frequentie gaan, ik heb wat onderzoek gedaan en gelezen dat AMD Ryzen het beste werkt met Samsung B-die interne geheugenchips. Nu heb ik niet kunnen vaststellen of mijn gekozen RAM deze B-die geheugenchip bevat, maar deze is wel geoptimaliseerd voor Ryzen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Heb een case met een window dus pluspunten als de componenten er nog eens leuk uitzien.
Ga je overklokken?
Dat ben ik van plan, alhoewel ik dit nog nooit eerder heb gedaan.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of mede-tweakers nog suggesties of opmerkingen hebben over mijn build voordat ik deze ga bestellen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 318,89 | € 318,89 |
1 | Asus ROG Strix B450-I Gaming | € 156,05 | € 156,05 |
1 | Gigabyte GeForce RTX 2080 Gaming OC | € 839,- | € 839,- |
1 | Fractal Design Meshify C - TG | € 83,90 | € 83,90 |
1 | G.Skill Trident Z RGB F4-3600C18D-16GTZRX | € 191,- | € 191,- |
1 | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 163,50 | € 163,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.752,34 |
Alvast bedankt