Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Sitecom WLX-7000] Wachtwoord vergeten, achterhalen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Pulse Terra
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 30-01-2019
Mijn vraag

Ik heb nu een access point gekocht en heb ik aangesloten op mijn router. Nu ben ik het wachtwoord vergeten van deze access point en zit nergens een reset knop op. Hoe kan ik mijn wachtwoord terug krijgen of hoe kan ik in ieder geval in het access point komen zodat ik het wachtwoord kan veranderen?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Sitecom WLX-7000

Wat ik al heb geprobeerd is:

2,4 en 5 GHz knop 20 seconden lang indrukken en 2 minuten wachten. (gebeurd niks)

[Voor 13% gewijzigd door Pulse Terra op 11-10-2018 09:28]

Beste antwoord (via Pulse Terra op 11-10-2018 13:53)

• Starck
  • Registratie: september 2004
  • Niet online
Haha ik wou net hetzelfde zeggen als hierboven:

Dit is de handleiding:

https://www.gebruikershan...ndleiding-781862.html#pf9

Alle reacties

• nooberke
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16-06 17:44
Heeft me welgeteld 15 seconden gekost om dit middels Google te vinden.

Op pagina 9 van de handleiding staat dat je de OPS/WPS button minimaal 15 seconden moet indrukken voor een reset

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Starck
  • Niet online
Haha ik wou net hetzelfde zeggen als hierboven:

Dit is de handleiding:

https://www.gebruikershan...ndleiding-781862.html#pf9

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Pulse Terra welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart. Zo is het belangrijk om eerst zelf het e.e.a. te proberen voordat je een topic opent. Ik kan aan je openingspost momenteel niet zien of je al wat geprobeerd / gedaan hebt. Zou je dat willen toevoegen?

• Pulse Terra
Ik heb de reset knop 20 seconden ingedrukt en 2 minuten gewacht maar er gebeurd helemaal niks. En wat zou de default username en password dan moeten zijn?

• lier
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 16-06 17:22

lier

MikroTik nerd

Pulse Terra schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:27:
Ik heb de reset knop 20 seconden ingedrukt en 2 minuten gewacht maar er gebeurd helemaal niks. En wat zou de default username en password dan moeten zijn?
Dat staat in diezelfde handleiding waar je hierboven het linkje van ziet (maar dan op een andere pagina):
https://www.gebruikershan...iding-781862.html?page=16

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Pulse Terra
Whoops mijn excusus, zit nog een beetje in weekend modus (ook al is het Donderdag)

• valkenier
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 14-06 13:52
haha, Vroeger riepen we dan heel hard RTFM, maar dat zie ik hier niet zo vaak meer eigenlijk .. ;)

• Rutger
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
Pulse Terra schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:27:
Er zit in de doos bij het accespoint een kaart waar dat op staat. Voor zover ik weet is de default username "admin", maar uniek password voor jouw specifieke model. Maar weet het niet zeker.

Zie hier:
Sitecom WLX-7000

• To_Tall
  • Laatst online: 16-06 15:50
Pulse Terra schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:37:
Whoops mijn excusus, zit nog een beetje in weekend modus (ook al is het Donderdag)
dan zou ik en pot koffie drinken want het is al weer bijna maandag.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Pulse Terra
.

[Voor 99% gewijzigd door Pulse Terra op 11-10-2018 13:52]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True