Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Stoute bug bij Product review

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views

• Tijs Beek
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 27-05 14:38
Ik heb wel een leuke bug gevonden.
Wanneer jij naar een review kijkt, En dan het een cijfer geeft (de knop rechts van de naam)
Dan gebeurt er niks.

Alleen wanneer jij het een cijfer geeft via de knoppen aan de onderkant
(Beoordeel deze review 0 1 2 3)
Dan gaat de tekst door het cijfer (rechts van de naam)
https://tweakers.net/ext/f/WoXlxukWDE0IYTT1HGPsdjkQ/thumb.png

(Help ik kan geen screenshot maken)
Ik druk Fn en F11 (onder F11 staat PrtScr) en er gebeurt niks, Ik heb ook al gekekne of Fn lock aanstaat etc maar niks helpt. :'(

Ik heb nu op een andere manier een foto. (WT + W schermaantekening)
Fn PrtScr werkte niet..
Alt PrtScr werkte niet..
En WT PrtScr werkte ook niet..

[Voor 26% gewijzigd door Tijs Beek op 10-10-2018 16:46]

• Xav
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23-06 13:06

Xav

Developer

Water-Cooled

Wij kunnen dit probleem helaas niet reproduceren. Zowel de knoppen bovenaan als onderaan werken om een gebruikersreview te beoordelen.

Indien je nog steeds tegen dit probleem aan loopt open dan svp een nieuw topic met aanvullende informatie zoals de gebruikte browser, de versie en of je een adblocker gebruikt.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True