Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Golfje
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 05-09-2020
Best tevreden met dit toestel,supermooi natuurlijk beeld!
Echter hetgeen ik irritant vindt, is wanneer er naar HDR content wordt gekeken(bv. Netflix en PrimeVideo),
het toestel zichzelf in beeldmodus TrueCinema zet.
Men krijgt dan een achtergrondverlichting en contrast van 100%!
Ik pas dit dan aan naar lagere waarden, daar ik tv kijk in een relatief donkere ruimte(het beeld is dan voor mij te hevig)
Als ik dan de volgende dag terug naar HDR content kijk zet het toestel zich weer in die TrueCinema modus;
Bij gewone content heb ik dit euvel niet.
Bij Panasonic Belgie,gaf mij hier geen oplossing voor. :'(

Alle reacties

• iCore
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 00:17

iCore

Dat is mijn uitspraak.

Heb je deze gewonnen bij de tweakers youtube giveaway? (Een vraag uit interesse)

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen, dus ook niet.

• Golfje
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 05-09-2020
Dank je wel voor je fijne hulp, doe zo verder....

• road rebel
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 06-06 09:36
Ik stond op het punt te antwoorden maar als ik zie wat voor reactie er hierboven geplaatst wordt dan is de zin bij mij ook weg. Google maar op de Belgische referentie en "HDR brightness".

[Voor 4% gewijzigd door road rebel op 10-10-2018 16:11]

• iCore
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 00:17

iCore

Dat is mijn uitspraak.

Golfje schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:43:
Nou zeg, het is gewoon een vraag hoor. het is een openbaar forum.... :/

Wat had je dan verwacht binnen 2 minuten? Een volledige 30 pagina lange handleiding ofzo?

Trouwens, handleiding al bekeken? :)

[Voor 23% gewijzigd door iCore op 10-10-2018 16:18]

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen, dus ook niet.

• WCA
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19:54
road rebel schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:10:
Ik stond op het punt te antwoorden maar als ik zie wat voor reactie er hierboven geplaatst wordt dan is de zin bij mij ook weg. Google maar op de Belgische referentie en "HDR brightness".
Gewoon niet op ingaan, meneer heeft -113 karma, dan weet je al hoe laat het is: gewoon een troll.

Share and Enjoy!

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 01:02

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Golfje schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:43:
Voor iemand zijn tweede post op een forum vind ik deze reactie simpelweg niet kunnen. We zijn een community en daarin reageren we niet zo op elkaar.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True