Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[bug forum]Aantal reacties klopt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views

• u_nix_we_all
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Er lijkt iets mis te gaan met de tellingen van het aantal reacties bij een post, ik zie het in de Actieve Topics, en ook als ik onder Mijn Topics kijk.
Bijv dit topic: LAN beveiliging IoT , daar zie ik in die lijsten dat er maar 1 reactie is. Het zijn er inmiddels veel meer.
Edit: inmiddels staat de teller op 2, maar een heleboel posts zijn nog niet meegeteld denk ik.

Edit2: plaatje erbij

[Voor 24% gewijzigd door u_nix_we_all op 10-10-2018 15:13]

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat is op dit moment ook bij het GKMT aan de gang, met als aanvullend probleem dat ik de berichten na een bepaald tijdstip (rond half drie) niet kan zien, is niet voor het eerst. Al gemeld bij degene die het de vorige keer had gefixed :)
@crisp ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 11:46

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb de reactieteller van dat topic en van GKMT weer even rechtgezet. Als dit voor nog meer topics speelt dan gaarne hier even een linkje naar dat topic posten :)

Intentionally left blank

• ACM
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Stomme replicatielag :)

Saai uitzicht in je tuin? Hang er een foto voor!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True