Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-05 09:06
Hallo,

Ik ben op zoek naar een tablet voor onze oudste zoon. Die is momenteel 5 jaar en we zouden hem een tablet cadeau doen voor zijn verjaardag.

Het hoeft dus geen High-end device te zijn, maar ik wil ook geen brol komen van €80 bijvoorbeeld.

Waar ik wel aan denk:
- 9 a 10" qua schermgrootte
- mogelijkheid om een kidsproof hoes rond de tablet aan te brengen.

Iemand suggesties of ervaringen, ik ben namelijk niet thuis in de tablet markt...

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

In jouw situatie zou ik uitkomen op een Mi Pad 4 (plus?) (snapdragon 660) of de goedkoopste Ipad.

Android tablets, zijn goedkoper in aanschaf, bij Ipad's verwacht ik dat je er duurzamer plezier van zult hebben.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:06
Poeh. Belangrijkste is budget eigenlijk.

Wijzelf hebben de oude iPad2 van mijn vrouw gegeven aan onze dochter (gewoon geen verjaardag etc) omdat die over ging naar een Air 2.
Nu loopt de 2 op zijn eindjes, maar de Air 2 nog niet. Zitten nu te twijfelen om haar een iPad mini te geven. Het blijven aardige bedragen, wellicht 2e hands kijken voor een betere wat oudere.
Mijn ervaring met Android tablets is dat goedkoop altijd duurkoop is en gek genoeg of juist niet natuurlijk, de betere Android tablets in de richting qua prijs gaan van iPads.
Voor Apple zijn genoeg kidsproof hoezen te vinden. Alhoewel met een backcover en screenprotector onze dochter vanaf 2 is nu 4,5 jaar oud(ze zit er overigens niet vaak mee en vraagt er misschien 1 keer in de maand om) eigenlijk regelmatig zonder die hoes zit en dan nog heel soms wel om die hoes vraagt. Maar, ze is eigenlijk erg voorzichtig met haar spullen. Hebben ook nooit wat weg hoeven zetten. Maar dat is weer een iets te uitgebreid off topic verhaal.

Daarnaast moet ik zeggen dat de meeste apple apps voor kinderen een stuk netter zijn dan die voor Android.

[ Voor 5% gewijzigd door Arunia op 10-10-2018 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@argon007 dit betreft aankoopadvies en hoort daarmee in: Aankoopadvies Tablets en Telefoons. Echter voldoet je topic niet helemaal aan de wensen/eisen die we daar aan stellen. Lees even Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons door en maak dan een nieuw topic aan, je krijgt dan vanzelf een template te zien en vul die even volledig in.

Op die manier kunnen we je een stuk beter adviseren.

Dit topic is gesloten.