Ik ben op zoek naar een hdmi matrix die 4K ondersteund en HDCP 2.2 voor een max bedrag van ongeveer 150-200€. Ik wil hiermee minimaal 4 apparaten kunnen aansluiten (Horizon/Dune HD/Roku Ultra/Playstation) die ik dan kan afspelen of op de tv, of op de projector. Nu is de Roku vooral met Youtube 4k verplicht hdcp 2.2 door te geven. Dus daarom ben ik ook op zoek naar een matrix die dit ondersteund. Omdat er zoveel op de markt is (van goedkope china producten tot high end apparaten van enkel duizenden euro's) zou ik graag jullie advies hebben. Heeft iemand ervaring met een goede HDMI 4k Matrix?
Vraag
Alle reacties
Misschien moet je zoeken op HDMI 4K switch en dat ding geen matrix noemen. Dikke kans dat je dan meer zoekresultaten en reviews kunt vinden 

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Waarom geen av-receiver? Meer keus, meer functies, waaronder lip sync en de mogelijkheid om er speakers op aan te sluiten.
https://www.amazon.nl/dp/B09B1KYBR4
[Voor 24% gewijzigd door DaveFlash op 06-05-2023 19:15]
@DaveFlash
Dit topic stamt uit 10-2018 en TS is laatst online geweest op 20-01.
Oude topics kicken is op zichzelf al niet wenselijk, kicken met alleen een link dump nog minder.
Dit topic stamt uit 10-2018 en TS is laatst online geweest op 20-01.
Oude topics kicken is op zichzelf al niet wenselijk, kicken met alleen een link dump nog minder.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dit topic is gesloten.