Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Software-update: Visual Studio Code 1.28

Pagina: 1
Acties:

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20:27

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
@Qwerty-273 betreft: downloads: Visual Studio Code 1.28. Bij de meeste Downloads staat er altijd een plaatje van het programma bij. Bij dit programma mis ik die eentje.

Ik heb zelf even een screenshot gemaakt van de laatste versie:

[Voor 43% gewijzigd door rens-br op 10-10-2018 12:35]

• Qwerty-273
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 19:49

Qwerty-273

Meukposter

Super! Bart plaatst inderdaad vaak een screenshot er bij, ik zelf doe dat iets minder. Maar je screenshot staat er nu bij! :)

Erzsébet Bathory | iPod mini met 16GB | Strajk Kobiet

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20:27

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Qwerty-273 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 21:38:
Super! Bart plaatst inderdaad vaak een screenshot er bij, ik zelf doe dat iets minder. Maar je screenshot staat er nu bij! :)
Jij ook bedankt!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True