Vroeger 10 jaar geleden stond er bij ons in de snackbar een kast met daarop het spel packland. Het was een ongeloofelijk gaaf spel elkedag stond ik`t te spelen het zag er zo uit: een packmannetje met rode schoenen rende door een level wat eruitzag als een stad met kleine brandpaaltjes en die kon je weer wegschuiven dan kwamen er ballonnen uit die moest je pakken en dat leverde je weer extra punten op. Op het einde van dat level moest je over 3 zwembaden heen springen , rennen op een duikplank springen en dan heeel snel dat joysticky heen en weer halen.
Als je dat gedaan had kwam je bij een fee en kreeg je wonderschoenen waarmee je door de lucht terug kon door het level en over de daken ban de huizen lopen om bonusen te pakken weet iemand of dat spel ergens te krijgen is of of er ergens een shareware version te downloaden is ,, ik zou`t graag hooren ok? alvast bedankt
Rob 79220446
Als je dat gedaan had kwam je bij een fee en kreeg je wonderschoenen waarmee je door de lucht terug kon door het level en over de daken ban de huizen lopen om bonusen te pakken weet iemand of dat spel ergens te krijgen is of of er ergens een shareware version te downloaden is ,, ik zou`t graag hooren ok? alvast bedankt
Rob 79220446