4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
het lijkt er op dat je jouw Silverado op temp control hebt staan.
-> de fan past zich aan de hitte ontwikkeling aan....
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Je kunt beter ALLE CPUIdle achtige progjes eraf gooien want het werkt toch nouwelijks.
Ik heb ook een Silverado gehad, en ik zou niet weten hoe je die optie aanzet, laat staan uit.
Volgens mij gaat dat helemaal niet. Je sluit hem gewoon aan op een bepaald voltage wat je kun kiezen dmv adaptertjes van 10,8 en 6 volt.
Geen inspiratie
mijne is idle 35c en het is een of ander onbekend goedkoop merk
zit wel een a-open voeding boven die een super herrie maakt maar ook veeeeel lucht verplaatst
Microkid, welk kabeltje heb je momenteel op de silverado aangesloten?
Idle wordt mijn processor(TB1200) ook niet echt veel kouder. Het scheelt bij mij een graadje of 4 a 5 met de stressed temperatuur (51 graden). Silverado loopt bij mij momenteel op 8 V.
Ik ben begonnen met het 12v kabeltje. Toen het 8v kabeltje, en dat leverde exact dezelfde temp op, en natuurlijk veel stiller.Op vrijdag 20 juli 2001 12:16 schreef Case het volgende:
inderdaad, ik heb ook een silverado, en een temp. control functie zit er niet op.
Microkid, welk kabeltje heb je momenteel op de silverado aangesloten?
Idle wordt mijn processor(TB1200) ook niet echt veel kouder. Het scheelt bij mij een graadje of 4 a 5 met de stressed temperatuur (51 graden). Silverado loopt bij mij momenteel op 8 V.
Als ik de kast openzet wordt de CPU maar 1 graad warmer. Aan de airflow licht het dus niet.
Asus Probe heb ik niet meer draaien, alleen MBM5.
Ik heb echt een k*t kamer kwa temp. Mijn ouwe duron werd al snel 50graden (duron750) Met superorb
Nu met silverado heb ik mijn TBird 1400 op 46% idle.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Hail to the king baby!
Verwijderd
Idle op 50 en stressed op 53 met een TB 1.4 kan natuurlijk helemaal niet.
stressed = koetje draaien voor een uur ofzo.
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
ik vind idle 50 graden erg warm. de mijne is idle meestal iets van 4-5 graden boven de kast temperatuur.Op zaterdag 21 juli 2001 22:08 schreef Tusk het volgende:
50 graden is toch niet te warm of heb ik da nou?
This too shall pass
Verwijderd
Wees blij. Mijn 1,2 wordt nog warmer.Op vrijdag 20 juli 2001 10:02 schreef Microkid het volgende:
M'n tb 1.4 is idle 50 graden, stessed 53. Ik krijg die idle temp niet omlaag. CPUidle helpt niet. Case temp is 30, dus lekker koel.
Wat kan ik nog meer doen?
Verwijderd