Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Titel met negatieve lading

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

Topicstarter
nieuws: Apple brengt iOS-update uit die laadprobleem iPhone XS moet verhelpen
Apple brengt iOS-update uit die laadprobleem iPhone XS moet verhelpen

Is dit gedaan met de verwachting dat het probleem niet verholpen is na update of wat is de reden van -moet verhelpen- ?

Een titel in ander bericht mbt Apple ziet er vriendelijker/positiever uit nieuws: Nieuwe iOS 12-versie verhelpt recente lekken die omzeilen vergrendeli...

Ik lees - moet verhelpen-, of het niet zeker is dat het werkt. 'het moet nog blijken dat' dat geeft in mijn ogen een negatieve lading aan de titel.

[Voor 6% gewijzigd door Hackus op 10-10-2018 10:47]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Alle reacties

• stin00
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
De titel is prima zo en in mijn ogen totaal niet negatief. Het dekt de lading perfect en Tweakers kan onmogelijk garanderen/verifiëren dat alle laadproblemen ook daadwerkelijk zijn opgelost met deze iOS update. Waarschijnlijk ontstaat daaruit het 'moet verhelpen'; dus niet omdat Tweakers verwacht dat het probleem niet is opgelost. Prima titel dus.

• WCA
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21:57
Het moet toch ook nog blijken of het werkt?

Share and Enjoy!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Topicstarter
2e titel/bericht geeft wel aan dat update verhelpt. dat zou dat overeen moeten komen met de gedachtegang van @stin00 verder staat in hetzelfde topic wel een ander 'probleem' aangemerkt met verhelpt. lijkt me dan dat je (indien niet zeker bent) het neutraal weergegeven moet worden, in alle berichtgeving. btw brengt Tweakers het nieuws en kan nooit garant staan op de werking van welke update ook. het bericht wordt hier gemeld vanuit andere nieuwsbronnen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• vanaalten
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 14-06 16:24
Ik ben het met je eens dat de titel onnodig negatief is en inconsequent t.o.v. die andere titel.

Maar, toen je je topicstart maakte, las je toen ook eerst dit stuk:
Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de username. Je vind deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van username', waar 'username' de nickname van de auteur is.
...dus je bent volgens mij een @Olaf vergeten. :)

• Olaf
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 14-06 17:35

Olaf

Nieuwscoördinator
Ik zie niet zo goed wat er negatief is aan de titel? Lijkt me een feitelijk correcte titel.

Bij mijn weten is nooit helemaal duidelijk gemaakt waarom sommige iPhones er last van hadden en de meeste anderen niet. Het is dan even wachten tot de mensen met problemen de update hebben doorgevoerd voor duidelijk is dat de fix helpt.

Bij het verhelpen van een lek in geheel iOS 12 kun je er wel op vertrouwen dat deze aangepakt is. (of is dat dan weer te positief gedacht? :P ) Je weet zeker dat Apple dat in ieder geval makkelijk kan testen.

This is the future, people translated as data

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Topicstarter
Olaf schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:04:
Ik zie niet zo goed wat er negatief is aan de titel? Lijkt me een feitelijk correcte titel.

Bij mijn weten is nooit helemaal duidelijk gemaakt waarom sommige iPhones er last van hadden en de meeste anderen niet. Het is dan even wachten tot de mensen met problemen de update hebben doorgevoerd voor duidelijk is dat de fix helpt.

Bij het verhelpen van een lek in geheel iOS 12 kun je er wel op vertrouwen dat deze aangepakt is. (of is dat dan weer te positief gedacht? :P ) Je weet zeker dat Apple dat in ieder geval makkelijk kan testen.
Je moet na een update altijd afwachten of het gewenste resultaat is bereikt in de praktijk. Dat is ook het voordeel van gebruik maken van Bèta gebruikers, die kunnen dat gelijk in Feedback doorgeven als er een 'Bug' is ervaren. Maar ik begrijp nu de gedachtegang.

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

In welke vorm is dit negatief? Een software leverancier kan voor dit soort problemen die niet bij iedereen voorkomt standaard trial/error fixes uitvoeren, Microsoft heeft toch soms ook meerdere maanden nodig? Zie het Spectre issue.

Daarnaast, je voelt je aangevallen door wat woorden...?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• vanaalten
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 14-06 16:24
Olaf schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:04:
Mja, ik snap je redenatie, maar toch: Apple stelt dat het probleem met deze update is opgelost. Je mag aannemen dat Apple het probleem heeft onderzocht en dat zij wel snappen waarom niet elke iPhone er last van had (en dat ze dus ook weten dat het probleem hiermee is opgelost).

Tenzij Apple vaker onterecht stelt iets opgelost te hebben, zou ik ze toch wel het voordeel van de twijfel geven.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True