Beste,
2 weken geleden een"game" PC gekocht voor mijn zoontje zijn verjaardag. Ik vroeg aan de verkoper een goede game-PC om Fortnite op high settings te spelen. Verkoper gaf aan dat het werkgeheugen van 4Gb naar 8Gb moet om dat te bewerkstelligen. Overeengekomen met verkoper dat hij dat zou doen.
PC ter plaatse gecontroleerd en PC werkt.
Na paar dagen PC aangesloten, 194 Windows 7 updates geinstalleerd, Fortnite geinstalleerd.
Blijkt dat Fortnite alleen maar op de allerlaagste setttings speelt en dan zelfs nog op 25FPS. Bij hogere settings zwart beeld en terug naar Windows.
Furmark benchmark gedaan en komt uit op een score van 833, andere gebruikers komen tussen 2400 en 2600 uit met dezelfde GPU.
Specs:
PSU: Coolermaster 400 Elite
Moederbord: ASRock N68-GS4/USB3 FX
AMD FX4300
Nvidia GeForce GTX1050Ti (Nvidia driver 387, nieuwere pakt hij niet met Windows7)
Speccy zegt 511MB NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti (NVIDIA)
8,00GB Single-Channel DDR3 @ 535MHz Kingston HyperX Blu
Apparaatbeheer geeft aan van de 1050Ti dat het correct werkt.
Zijn de componenten niet compatibel met elkaar of is de videokaart overleden?
Zie net dat er een geintregeerde VGA chipset op het moederbord zit, kan het hier mee te maken hebben?
Marktplaatsverkoper wilt geld niet teruggeven.
2 weken geleden een"game" PC gekocht voor mijn zoontje zijn verjaardag. Ik vroeg aan de verkoper een goede game-PC om Fortnite op high settings te spelen. Verkoper gaf aan dat het werkgeheugen van 4Gb naar 8Gb moet om dat te bewerkstelligen. Overeengekomen met verkoper dat hij dat zou doen.
PC ter plaatse gecontroleerd en PC werkt.
Na paar dagen PC aangesloten, 194 Windows 7 updates geinstalleerd, Fortnite geinstalleerd.
Blijkt dat Fortnite alleen maar op de allerlaagste setttings speelt en dan zelfs nog op 25FPS. Bij hogere settings zwart beeld en terug naar Windows.
Furmark benchmark gedaan en komt uit op een score van 833, andere gebruikers komen tussen 2400 en 2600 uit met dezelfde GPU.
Specs:
PSU: Coolermaster 400 Elite
Moederbord: ASRock N68-GS4/USB3 FX
AMD FX4300
Nvidia GeForce GTX1050Ti (Nvidia driver 387, nieuwere pakt hij niet met Windows7)
Speccy zegt 511MB NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti (NVIDIA)
8,00GB Single-Channel DDR3 @ 535MHz Kingston HyperX Blu
Apparaatbeheer geeft aan van de 1050Ti dat het correct werkt.
Zijn de componenten niet compatibel met elkaar of is de videokaart overleden?
Zie net dat er een geintregeerde VGA chipset op het moederbord zit, kan het hier mee te maken hebben?
Marktplaatsverkoper wilt geld niet teruggeven.
[ Voor 11% gewijzigd door Longrun op 10-10-2018 10:58 ]