Mijn vraag
Ik heb een nieuwe B250 Gaming M3 van MSI gekocht omdat bij de oude mijn LAN poort defect was.
Nu heb ik alles losgemaakt op het moederbord zo ook de NVME M.2 SSD.
Ik heb deze gewoon weer juist op de nieuwe B250 geinstalleerd, Bios herkend hem gewoon. maar ineens niet meer bootable.
Via een andere SSD windows gedraaid en de NVME M.2 is op geen enkele manier meer toegankelijk, niet via diskpart in cmd en ook niet via schijfbeheer.
Zelfs formateren gaat niet lukken. niet in de windows installatie (daar word hij niet eens gezien) en via CMD in windows installatie in diskpart ook niet...
probeer ik hem te openen via verkenner krijg ik de volgende error :
geen bitlocker of iets dergelijks gebruikt
Relevante software en hardware die ik gebruik
i7-7700k
32gb ddr4
gtx 1080 8gb
120gb kingston ssd
275gb kingston ssd
3tb toshiba hdd
3tb toshiba hdd
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
nvt
Ik heb een nieuwe B250 Gaming M3 van MSI gekocht omdat bij de oude mijn LAN poort defect was.
Nu heb ik alles losgemaakt op het moederbord zo ook de NVME M.2 SSD.
Ik heb deze gewoon weer juist op de nieuwe B250 geinstalleerd, Bios herkend hem gewoon. maar ineens niet meer bootable.
Via een andere SSD windows gedraaid en de NVME M.2 is op geen enkele manier meer toegankelijk, niet via diskpart in cmd en ook niet via schijfbeheer.
Zelfs formateren gaat niet lukken. niet in de windows installatie (daar word hij niet eens gezien) en via CMD in windows installatie in diskpart ook niet...
probeer ik hem te openen via verkenner krijg ik de volgende error :
geen bitlocker of iets dergelijks gebruikt
Relevante software en hardware die ik gebruik
i7-7700k
32gb ddr4
gtx 1080 8gb
120gb kingston ssd
275gb kingston ssd
3tb toshiba hdd
3tb toshiba hdd
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
nvt