Toon posts:

[Showcase] 'De Groene Hel' autosport over de Nordschleife

Pagina: 1
Acties:

• RobbieHifi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11:32
Afgelopen weekend ben ik voor het eerst naar de Nordschleife afgereisd om autosportplaten te maken. De baan wordt ook wel de groene hel genoemd, kronkelend door de Duitse Eifel met ruim 20 kilometer lang niet even een baan die je machtig wordt. Voor het fotograferen was het in de 4 uur niet mogelijk overal te komen (ik denk dat ik nu 1/5de van de baan heb gezien).

01 - Heerlijke zonsopkomst achter de bomen
20181006-NRB_5909.jpg by Rob Blank, on Flickr

02 - De eerste wedstrijd ooit van deze nieuwe Aston Martin Vantage GT3.
20181006-RBN_4580.jpg by Rob Blank, on Flickr

03 - Nog even wachten voordat deze de baan op mag
20181006-RBN_4499.jpg by Rob Blank, on Flickr

04 - Ook de allereerste race voor de nieuwste generatie Audi R8
20181006-NRB_6063.jpg by Rob Blank, on Flickr

05 - Met ruim 200 op de teller even de voetjes van de vloer
20181006-NRB_6303.jpg by Rob Blank, on Flickr

06 - Laatste controle
20181006-RBN_4503.jpg by Rob Blank, on Flickr

07 - Heerlijke najaarszonnetjevoor de 'Yellow Mamba'
20181006-RBN_5657.jpg by Rob Blank, on Flickr

08 - Herfstkleuren
20181006-RBN_4617.jpg by Rob Blank, on Flickr

09 - De achtervolging inzetten
20181006-RBN_4836.jpg by Rob Blank, on Flickr

10 - Klassieke Opel Manta met Vossenstaart
20181006-NRB_6496.jpg by Rob Blank, on Flickr

11 - Vol op snelheid door het smalle bos
20181006-NRB_6414.jpg by Rob Blank, on Flickr

12 - Twisted Rollercoaster
20181006-NRB_6607.jpg by Rob Blank, on Flickr

13 - Schaduw en licht
20181006-RBN_5226.jpg by Rob Blank, on Flickr

14 - Hou het beest achter het hek
20181006-RBN_5775.jpg by Rob Blank, on Flickr

15 - De machines treden op voor het publiek
20181006-RBN_5746.jpg by Rob Blank, on Flickr

16 - Close en persoonlijk
20181006-RBN_5078.jpg by Rob Blank, on Flickr

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:38
Showcase!!!!!

Heerlijke platen :)

Enige wat ik te "klagen" heb is dat bij sommige foto's je handtekening precies over de auto valt (bijv. #8 en #11)

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 13:40
Toffe platen met een fijne toning! Leuke creatieve composities!

Soms is het onderwerp van de foto wel erg ver in de hoek geplaatst, bij foto 4 bijv. Daar had ik het onderwerp ook liever aan de andere kant gezien, met de rijrichting van de auto mee.

6 had ik wellicht wat krapper gekaderd (wat van onder + rechterkant af), er is nu wel erg veel onscherpe voorgrond. Wel een tof perspectief overigens! :)

De panningshots vind ik zelf niet helemaal lekker kijken, de auto's zijn eigenlijk nergens echt scherp. Ik weet dat het moeilijk is bij panningshots de gehele auto scherp te krijgen vanwege de draaiende beweging, maar iets meer mag best! :)

Verder wel eens met mijn voorganger, het gigantische watermerk stoort me wel. Omdat het onderwerp soms erg in de hoek verstopt zit, valt het watermerk daar regelmatig flink overheen.

Overall gewoon lekkere platen! 8)

[Voor 3% gewijzigd door Sjekster op 10-10-2018 10:21]

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

• MRIdev
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13:26
Hele mooi! Showcase zou inderdaad een goede aanpassing zijn.

Sommige foto's zijn op mijn scherm net wat aan de donkere kant, bijvoorbeeld 11 tot 15.

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:25

Nomad

a.k.a. Martijn

Testcase --> Showcase

Sony A7 III te koop

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee