Een kennis van me vroeg gisteren hoe het kan, dat zijn Tshiba Satellite wel een USB poort aan de achterkant heeft, maar dat deze poort niet is aangegeven in de eigenschappen van deze computer, wordt hij wel ondersteund of wordt dit direct geinstallleerd als er een USB apparaat op wordt aagesloten?
klopt wordt wel ondersteuend.
Er zit win 98 op dus moet in princiepe geen probleem zijn maar als ik handmatig een USB poort wil toevoegen kan ik geen Tsohiba-controller toevoegen, alleen controllers van andere bedrijven.
Vreemd....
Er zit win 98 op dus moet in princiepe geen probleem zijn maar als ik handmatig een USB poort wil toevoegen kan ik geen Tsohiba-controller toevoegen, alleen controllers van andere bedrijven.
Vreemd....
Verwijderd
Weet je zeker dat de Toshiba drivers zijn geinstalleerd. Ik heb zelf nl. ook een Toshiba laptop (Tecra) en ik MOET die drivers hebben om ervoor te zorgen dat alles goed functioneert.
welke drivers moet ik daarvoor hebben dan?Op vrijdag 20 juli 2001 10:18 schreef Cobus_NL het volgende:
Weet je zeker dat de Toshiba drivers zijn geinstalleerd. Ik heb zelf nl. ook een Toshiba laptop (Tecra) en ik MOET die drivers hebben om ervoor te zorgen dat alles goed functioneert.
Ik kan zo snel nog niks vinden en ik wil graag een digitale camera aansluiten
Verwijderd
Als je hier klikt en dan op deze pagina 'Tech Support Center' aanklikt, kun je daar alle drivers vinden voor alle Toshiba systemen.
Ik zal eens kijken iig bedank!Op vrijdag 20 juli 2001 10:53 schreef Cobus_NL het volgende:
Als je hier klikt en dan op deze pagina 'Tech Support Center' aanklikt, kun je daar alle drivers vinden voor alle Toshiba systemen.
Ik heb een Toshiba Satellite 320 CDT en de USB poort deed het onder W95 niet. Nu ik WinMe geinstalleerd heb werkt alles prima! (ik heb zelfs W95 met USB support gepobeerd!
).
Welk OS gebruik je?
Welk OS gebruik je?
There is no place like 127.0.0.1
Pagina: 1