Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk zal de pc gebruikt worden om te gamen en om video's te bewerken met Vegas Pro. Ik heb momenteel een laptop waarop ik game, maar tegenwoordig lukt het zelfs niet meer om Overwatch deftig te runnen. OS: windows
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik dacht iets rond 1500 euro - 1800euro max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga voornamelijk shooters spelen, dus +100fps mag zeker.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb wat onderzoek gedaan en een test build gemaakt. (Ik ben nog niet uit aan de graphics card, dus suggesties daarrond zijn zeker welkom!) Maar aangezien dat ik niet zo veel van pc buiding ken, is alle feedback meer dan welkom! En als er suggesties zijn om te prijs te drukken, hoor ik deze graag
Voornamelijk zal de pc gebruikt worden om te gamen en om video's te bewerken met Vegas Pro. Ik heb momenteel een laptop waarop ik game, maar tegenwoordig lukt het zelfs niet meer om Overwatch deftig te runnen. OS: windows
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik dacht iets rond 1500 euro - 1800euro max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga voornamelijk shooters spelen, dus +100fps mag zeker.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb wat onderzoek gedaan en een test build gemaakt. (Ik ben nog niet uit aan de graphics card, dus suggesties daarrond zijn zeker welkom!) Maar aangezien dat ik niet zo veel van pc buiding ken, is alle feedback meer dan welkom! En als er suggesties zijn om te prijs te drukken, hoor ik deze graag

# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 318,89 | € 318,89 |
1 | MSI B450-A PRO | € 90,- | € 90,- |
1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 54,03 | € 54,03 |
1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 103,85 | € 103,85 |
1 | AOC G2590PX Zwart | € 229,- | € 229,- |
1 | Team Group Vulcan DDR4-3000 16GB | € 129,49 | € 129,49 |
1 | Corsair TX550M V2 | € 73,26 | € 73,26 |
1 | Adata Ultimate SU650 480GB | € 71,17 | € 71,17 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.069,69 |