Wij hebben van onze provider (Fiber) een Fritzbox 7360 ontvangen.
Hiervoor hadden wij een Asus RT-AC87U Router.
Alvast van te voren. Ik ben niet een pro.
Sinds ik een nieuw pakket heb genomen bij mijn provider moet ik wel gebruiken maken van de Fritzbox. Maar dit wil ik niet. Ik wil graag gebruik maken van mijn Asus router.
Er loopt nu een kabel van de fritzbox naar de Asus router. Als ik namelijk de glasvezel kabel op mijn Asus aansluit krijg ik geen Signaal. Als ik hem in de Fritzbox stop doet hij het prima.
Ik wil graag dat mijn Asus router alle IP's gaat uitdelen en dat de Asus router alles weer ziet. Bijvoorbeeld mijn IP camera en alle draadloze apparaten.
Het komt erop neer dat ik graag wil dat mijn Asus router de hoofd router word.
Kan iemand mij hier mee helpen?
Ik begrijp dat dit allemaal een beetje onduidelijk is.
Hiervoor hadden wij een Asus RT-AC87U Router.
Alvast van te voren. Ik ben niet een pro.
Sinds ik een nieuw pakket heb genomen bij mijn provider moet ik wel gebruiken maken van de Fritzbox. Maar dit wil ik niet. Ik wil graag gebruik maken van mijn Asus router.
Er loopt nu een kabel van de fritzbox naar de Asus router. Als ik namelijk de glasvezel kabel op mijn Asus aansluit krijg ik geen Signaal. Als ik hem in de Fritzbox stop doet hij het prima.
Ik wil graag dat mijn Asus router alle IP's gaat uitdelen en dat de Asus router alles weer ziet. Bijvoorbeeld mijn IP camera en alle draadloze apparaten.
Het komt erop neer dat ik graag wil dat mijn Asus router de hoofd router word.
Kan iemand mij hier mee helpen?
Ik begrijp dat dit allemaal een beetje onduidelijk is.