Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[LG G4] Double tap to wake werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• KareldeGreef
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 29-05-2020
Mijn vraag
Mijn LG G4 kan ik niet meer aanzetten met tikken op scherm, wel uitzetten.
Moet nu altijd de powerknop gebruiken om het scherm weer te activeren.

Wie kan me helpen

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Harde reset geeft geen resultaat......

Beste antwoord (via rens-br op 15-10-2018 10:27)

• KareldeGreef
Heb nu auto screen app geïnstalleerd, is een heel fijn alternatief mits je een boikcase gebruikt

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

(jarig!)
De correcte term is "tap to wake" of "double tap to wake" en als ik dan hier en daar rondkijk, lijken meer mensen er last van te hebben onder andere door screenprotectors.

Heb je een beschermfolie ofzo over de telefoon zitten? Allicht kan je ook even vertellen welk patch-level je OS is; misschien zit daar een bug in?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• KareldeGreef
Draaid op android 6.0
Heeft altijd gewerkt bij uizetten (tikken) en aanraken om hem aante houden ook geen probleem. Er is niks veranderd voor zover ik weet

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

@KareldeGreef In een ouder toestel kan altijd wat mis gaan in de zin van. Wat zie je als hard reset ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• KareldeGreef
Volume en powertoets

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@KareldeGreef ik heb nog even je titel aangepast, zodat het wat duidelijk is.

• KareldeGreef
Thnx

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• KareldeGreef
Heb nu auto screen app geïnstalleerd, is een heel fijn alternatief mits je een boikcase gebruikt

• KareldeGreef
Update, na even de auto screen app gebruikt te hebben wetkt mijn LG G4 weer normaal. Misschien een beschadigt bestand vervangen, ik weet het ook niet😐
Kortom hij werkt weer als vanouds, schiet mij maar lek😃
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True