Ik wil de overstap maken van Apple naar Samsung, na lang zoeken kom ik op Samsung uit aangezien ik een telefoon wil die niet groter is dan 5,8 inch, niet meer kost dan +/- 500 euro en wel nog jaren mee kan.
Nu is de S8 op dit moment 440 euro en is er een cashback actie die de S9 (552 euro bij Tele2) na 100 euro cashback 452 euro maakt.
Ik heb het een en ander aan reviews tussen beide telefoons opgezocht, specificaties zijn niet veel indrukwekkender van de S9 dan de S8 en de S8 heeft dan weer een betere accuduur. Dit vind ik belangrijk omdat mijn iPhones in de afgelopen jaren regelmatig de dag niet gehaald hebben.
Iemand die bekend is met beide telefoons en doorslaggevend advies kan geven?
Alvast dank!
Nu is de S8 op dit moment 440 euro en is er een cashback actie die de S9 (552 euro bij Tele2) na 100 euro cashback 452 euro maakt.
Ik heb het een en ander aan reviews tussen beide telefoons opgezocht, specificaties zijn niet veel indrukwekkender van de S9 dan de S8 en de S8 heeft dan weer een betere accuduur. Dit vind ik belangrijk omdat mijn iPhones in de afgelopen jaren regelmatig de dag niet gehaald hebben.
Iemand die bekend is met beide telefoons en doorslaggevend advies kan geven?
Alvast dank!
[Voor 46% gewijzigd door StijnSool op 09-10-2018 17:16. Reden: Verzocht bij moderator]