Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hoe spanningsrail met 4 LED spots regelen met Mi Light?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• FGoosen
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 30-09-2020
Ik wil de halogeen spots van mijn spanningsrail(s) vervangen door LED spots (gu4) en deze vervolgens dmv afstandsbediening en/of wifi regelen. Mi Light heeft een paar verschillende controllers maar de omschrijvingen vermelden steeds alleen maar led-strips. Kan ik een dergelijke controller ook ongestraft inzetten voor de genoemde spots? Of welke controller is hier wel voor geschikt?

Ik wil overigens gewoon WW spots toe gaan passen.

alvast bedankt,
Fer

Alle reacties

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 18:12

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Heb je WW/CW spots in GU4 dan ? Lijkt mij technisch onmogelijk met maar 2 aansluitingen.
Dus tenzij deze logica in de spot zelf zit kan je ze remote alleen maar uit of aanzetten (en evt. dimmen).

[Voor 72% gewijzigd door DukeBox op 09-10-2018 16:16]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• FGoosen
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 30-09-2020
Sorry, ik bedoel WW of CW. Met voorkeur voor warm wit. Als ik maar kan schakelen en dimmen met mijn Mi Light remote.

Heb de tekst aangepast.

[Voor 9% gewijzigd door FGoosen op 09-10-2018 17:39]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True