Toon posts:

CS+ UT-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom loopt CS wel lekker met hoge resolutie, en UT nog niet met 800X600. Iheb update 436 erop en de drivers van m'n TNT2 RIVA kaart zijn ook goed....help me!!

PIII 64 MB RAM

harde schijf staat wel bijna vol!!

Verwijderd

UT is een suck spel voor Voodoo en draait haast niet op gewone systemen :(

Probeer effe UT op openGL te zetten

Verwijderd

Als je direct3d draait zet de vsync dan uit dat helpt bij mij vroeger ook

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Op vrijdag 20 juli 2001 08:45 schreef kroot het volgende:
Waarom loopt CS wel lekker met hoge resolutie, en UT nog niet met 800X600. Iheb update 436 erop en de drivers van m'n TNT2 RIVA kaart zijn ook goed....help me!!

PIII 64 MB RAM

Misschien omdat UT meer eisen aan je hardware stelt?
leuk dat je een p3 hebt, maar is dat een 450 of een 1000MHz :)

Ennuh UT stelt meer eisen aan een snellere cpu en Quake3 en andere spellen vaak aan een snellere videokaart, kan nu niet echt zeggen dat je een snelle videokaart hebt....

Zelfde als dat ik ga zeggen: Quake3 is een kutspel want ik haal maar 5 fps op mijn 486, ligt niet aan het spel maar de snelheid van je pc!

Maarja, hoop dat het duidelijk is :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Verwijderd

PIII 64 MB RAM

Meer geheugen nemen!! IK had zondag voor m'n nieuwe pc 2 * 256 mb Crucial pc2100 besteld, en omdat het zo goedkoop was (110 piek) ook voor deze oude bak hier (P2 350 mhz) een reepje 256 PC100 gekocht.

Dinsdag binnen en meteen erin gezet. Nu dus 320 ipv 64 mb, en alle games laden veel sneller en halen een veel hogere gemiddelde fps.

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 10:54 schreef Taro het volgende:

[..]

Misschien omdat UT meer eisen aan je hardware stelt?
leuk dat je een p3 hebt, maar is dat een 450 of een 1000MHz :)

Ennuh UT stelt meer eisen aan een snellere cpu en Quake3 en andere spellen vaak aan een snellere videokaart, kan nu niet echt zeggen dat je een snelle videokaart hebt....

Zelfde als dat ik ga zeggen: Quake3 is een kutspel want ik haal maar 5 fps op mijn 486, ligt niet aan het spel maar de snelheid van je pc!

Maarja, hoop dat het duidelijk is :)
Werkt Quake III op jouw 486? Dat wil ik zien >:)

En UT loopt bij mij ook niet soepel hoor, ondanks mijn Geforce2 GTS, omdat m'n processor niet snel genoeg is en m'n geheugen niet in de mate die UT graag wil |:(

Dusss koop een Voodoo3 als je UT goed wil kunnen spelen, of wacht gewoon op Unreal 2 en Unreal Warfare :9~

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:14
Op vrijdag 20 juli 2001 09:11 schreef -.roy.- het volgende:
UT is een suck spel voor Voodoo en draait haast niet op gewone systemen :(

Probeer effe UT op openGL te zetten
huh? :?
UT een suckspel? nee.
UT een suckspel voor voodoo? nee draait juist heel lekker met voodoo.
draait UT haast niet op gewone systemen? wel hoor... op mijn GF2MX draait ie uitstekend.

IK zou trouwens D3D proberen... is weer net iets beter met UT dan OpenGL.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
true

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
CS is gebaseerd op halflife en halflife komt uit de tijd van de eerste Unreal. Vandaar dat het ook minder eisen aan je systeem stelt dan een wat nieuwer spel als UT. Dat is dus ook precies de rede dat UT niet zo lekker draait. Plus je harde schijf is bijna vol en je hebt maar 64 mb. UT is een spel wat veel geheugen nodig heeft en heeft ie dat niet, dan gaat ie swappen. Dus zet er wat geheugen bij of probeer eerst je schijf eens leeg te maken.

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

ik heb ook een celi 366 met 64 mbram en vodoo 2 maar das gewoon 640x480 en low detail dan heb je 20 fps das nog wel te doen maar medium detail niet dan merk je al dat je mem te kort komt met 64 mbram, vaak schokker de schok .. laden blaat

dit systeem is wel wat minder maarja

hallo

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op vrijdag 20 juli 2001 11:36 schreef xDeLiriuMx het volgende:

[..]

Werkt Quake III op jouw 486? Dat wil ik zien >:)

En UT loopt bij mij ook niet soepel hoor, ondanks mijn Geforce2 GTS, omdat m'n processor niet snel genoeg is en m'n geheugen niet in de mate die UT graag wil |:(

Dusss koop een Voodoo3 als je UT goed wil kunnen spelen, of wacht gewoon op Unreal 2 en Unreal Warfare :9~
486 was natuurlijk voorbeeld, maar het komt vaak voor dat mensen zeggen dat UT niet goed draait op een gf kaart icm D3D, mijn AMD 1GHz met 384 ram en gf2gts kan UT dus best makkelijk draaien :)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~m.lanphen/Pictures/274.jpg

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Verwijderd

Taro houdt er echt van om met dat screenshotje te patsen ;)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op vrijdag 20 juli 2001 13:46 schreef Gio het volgende:
Taro houdt er echt van om met dat screenshotje te patsen ;)
Uhm, 2e keer in mijn leven pas, en jij moet eens wat nuttigs gaan doen flappie, kom eens in irc ofzo :)

Verwijderd

vaag! UT draait op mijn amd-k6-2 500mhz 64mb matrox g200 8mb nog wel aardig in 800*600. Je moet er wel voor zorgen daatie p D3D staat en niet op software.

Vreemd is wel dat CS niet zo heel lekker draait... meestal 15fps op 640*480 :'( :? dat snap ik dus niet want de systeem vereisten zit ik wel weer "dik" boven terwijl dat bij ut wat minder is. CS draai ik ook op D3D trouwens...

/me krijgt na de zomervakantie (gelukkig) een betere pc! :)

• Ramon
Op vrijdag 20 juli 2001 13:54 schreef MrFreeman het volgende:
vaag! UT draait op mijn amd-k6-2 500mhz 64mb matrox g200 8mb nog wel aardig in 800*600. Je moet er wel voor zorgen daatie p D3D staat en niet op software.

Vreemd is wel dat CS niet zo heel lekker draait... meestal 15fps op 640*480 :'( :? dat snap ik dus niet want de systeem vereisten zit ik wel weer "dik" boven terwijl dat bij ut wat minder is. CS draai ik ook op D3D trouwens...

* Ramon krijgt na de zomervakantie (gelukkig) een betere pc! :)
how the hell krijg je dat voor mekaar??? :)
ik heb laatst nog mijn K6-2 500 met GF2MX geprobeerd en dat draaide voor geen meter. Mijn Viper 550 deedt dat wel goed, of iig beter dan die GF2MX, alleen die is onlangs overleden. ;(

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

bedoel je met UT nou Urban Terror (q3mod) of unreal tournament ?

zal wel Urban Terror zijn maar dan zie ik dat er wel een paar mensen zijn die dit niet begrepen

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op vrijdag 20 juli 2001 14:25 schreef knightofn1 het volgende:

zal wel Urban Terror zijn maar dan zie ik dat er wel een paar mensen zijn die dit niet begrepen
Voor zover ik begreep Unreal Tournament omdat die als laatste update/patch 4.36 heeft die de topicstarter noemt....

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 13:58 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

how the hell krijg je dat voor mekaar??? :)
ik heb laatst nog mijn K6-2 500 met GF2MX geprobeerd en dat draaide voor geen meter. Mijn Viper 550 deedt dat wel goed, of iig beter dan die GF2MX, alleen die is onlangs overleden. ;(
kweenie... gewoon niet overal de detail op ze hoogst en ik heb ook een rip zodat ie niet hoeft te laden vanaf de cdrom speler... kweenie of dat uitmaakt hoor...

• Ramon
Op vrijdag 20 juli 2001 15:08 schreef MrFreeman het volgende:

[..]

kweenie... gewoon niet overal de detail op ze hoogst en ik heb ook een rip zodat ie niet hoeft te laden vanaf de cdrom speler... kweenie of dat uitmaakt hoor...
whehe :)

je loopt achter... de laatste versie van UT hoeft ook neit meer te laden vanaf cd :)

Verwijderd

Topicstarter
Thanx, ik weet weer genoeg!! FF proberen met open GL en anders zet ik UT er pas weer op als ik een beter systeem heb...

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Op vrijdag 20 juli 2001 14:25 schreef knightofn1 het volgende:

Kijk maar naar het screenie. Das duidelijk GEEN urban terror.

Steam

Verwijderd

PIII 64 MB RAM

- half-life is een spel van bijna 3 jaar oud
- UT is vooral Glide optimized en vreet ramgeheugen..
- more info!!!

Verwijderd

ow ik speel het ook nooit.

Heb net ff xcom enforcer gedaan en das dus op een ut engine... int menu gaat de muis een beetje schokkerig maar ind e game gaat ie egt lekker... wel op 640*480 maar dat boeit niet... hij doettet iig en zout ook wel doen op 800*600 denkik... dus wat er aan de hand is bij jou week ook niet :?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op vrijdag 20 juli 2001 15:59 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Kijk maar naar het screenie. Das duidelijk GEEN urban terror.
Nee, das heel duidelijk mijn UT :)

Pagina: 1