Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Een video op cd rom omzetten in video afspeelbaar in dvdspel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• belcour
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 19-06 10:45
Mijn vraag
.Ik heb cd's en dvd's met videofilms die wel op de pc/laptop kunt afspelen maar niet in de dvdspeler op de TV.
Hoe kan ik deze overzetten in afspeelbare dvd's voor de dvdspeler op de TV..

Relevante software en hardware die ik gebruik
.externe dvdbrander, verder weet ik niet welke software ik kan gebruiken

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
.gratis engelstalige programma's maar krijg het niet voor elkaar ..omdat ik het niet begrijp...

Alle reacties

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
belcour schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 04:01:
[...] gratis engelstalige programma's [...]
Wélke programma's dan? 8)7
[...] omdat ik het niet begrijp...
Wat begrijp je niet dan? :?

Anyway, een oud-bekende van me is ConvertXToDVD, maar die is niet gratis. Je kunt volgens mij ook Handbrake gebruiken, een heel veelzijdige video converter. Dan moet je alleen zelf even de juiste tutorial erbij zoeken. Deze 1e hit, wellicht ;). En inderdaad in het Engels zoeken (tenzij hier op GoT, natuurlijk ;)).

[Voor 32% gewijzigd door u34186 op 09-10-2018 04:38]

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

• belcour
Bedankt voor de info. Ja ik heb Flickr oid. van internet geplukt.
Maar begrijp de Engelstalige prog. niet goed.
vandaar mijn vraag.
Ik denk dat het een ext Dvdspeler via de laptop en een HDMI naar de TV zal worden 🙄🙄 . mvg. Paula

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
@belcour Als je zelf de kennis niet hebt en niet wilt krijgen (door je erin te verdiepen) zou ik het uitbesteden aan software die dat voor jou gedaan heeft, zoals ConvertXToDVD. Kost 50 geld maar 0 eigen energie. Het is maar waar je prioriteiten liggen.

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

• belcour
zo is het..... mvg.

• Daan_
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 21:58

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Zoals je wellicht weet verwachten we op Tweakers toch net iets meer eigen inzet. Wat heb je geprobeerd wat heb je zelf gevonden. Als je de gebruikte software niet begrijpt. Geef dan helder aan wat je dan niet begrijpt? Dan kan men je gerichter helpen.

Gaarne wat meer eigen inzet. Het is jammer als we Topic moeten sluiten.

[Voor 14% gewijzigd door Daan_ op 10-10-2018 15:15]

Mijn plekje op het web -_- MTB routes Reichswald & Fotografie blog

• belcour
ja jammer.
Maar toch bedankt.
Ik kijk nog ff verder.
mvg.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True