4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
Als je een kleinere bestandsgrootte wilt hebben, dan moet je een lagere bitrate instellen.
Zelf capture ik altijd fullscreen MJPEG, en encode achteraf pas naar DivX / VCD.
Zelf capture ik altijd fullscreen MJPEG, en encode achteraf pas naar DivX / VCD.
Hmmm, ik zie geen MJPEG codec. Waar haal ik die vandaan?
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
De MJPEG codec moet je ff downloaden van www.jpg.com.
Als ik een uur op fullscreen capture heb ik meestal een bestandsgrootte van 6 tot 8 gig (ligt een beetje aan hoe 'clean' de source is).
Daarna kan encode ik naar divx. Met een bitratecalculator kan je makkelijk de bitrate bepalen.
Als ik een uur op fullscreen capture heb ik meestal een bestandsgrootte van 6 tot 8 gig (ligt een beetje aan hoe 'clean' de source is).
Daarna kan encode ik naar divx. Met een bitratecalculator kan je makkelijk de bitrate bepalen.
Dank je. Ben jij trouwens ook zo'n Jamiroquai fan?
waar staat die mjpeg codec dan?? ik zie m niet!?
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
hierOp vrijdag 20 juli 2001 14:10 schreef dadj het volgende:
waar staat die mjpeg codec dan?? ik zie m niet!?
zo moeilijk is ie toch echt niet te vinden..
jaOp vrijdag 20 juli 2001 09:04 schreef Microkid het volgende:Dank je. Ben jij trouwens ook zo'n Jamiroquai fan?
Binnenkort?? Heb hm net geluisterd....Op vrijdag 20 juli 2001 14:57 schreef _SpaceCowboy_ het volgende:
[..]
hier
zo moeilijk is ie toch echt niet te vinden..
[..]
jaBinnenkort de nieuwe CD: Funk Odyssey !
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Pagina: 1