Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtwaker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-05 10:38
Mijn vraag

Ik heb tv van t mobile, nu heb ik het kastje van de tv aangesloten op mijn harman kardon, krijg wel beeld op mijntv maar geen geluid enig idee wat dit kan zijn?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via rens-br op 10-10-2018 15:27)

• nachtwaker
Het is helemaal opgelost zoals ik wilde. Bleek dat de hdmi kabel die van de tv naar harman kardon liep het probleem was deze heb ik vervangen voor een ander nu loopt zowel beeld als geluid via de hdmi poorten

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoe heb je de boel aangesloten? Wat voor kabel gaat er van je kastje naar je TV, wat voor kabel gaat er naar de HK? Op welke input heb je de HK gezet? Op welke input zijn de kabels aangesloten op de HK?

Zoveel vragen waar je geen antwoord op gegeven hebt en zoveel dingen die je niet hebt geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtwaker
Hdmi kabel van hdmi (acr) naar hdmi van versterker en hdmi kabel vanaf kanaal naar tv kastje t mobole

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtwaker
Begrijp zojuist uit het boekje van de handleiding dat alleen een 3,5 mm jack werkt op de versterker klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@nachtwaker je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven en aan te geven wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Zou je dus het volgende toe willen voegen:
- Welke apparatuur gebruik je allemaal?
- Hoe zit dit met elkaar verbonden en ingesteld?
- Wat heb je zelf al geprobeerd en gedaan?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Verder heb ik nog even je titel aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtwaker
Ik heb een harman kardon avr 171s, alles loopt via deze versterker. Nu ben ik verhuist en heb ik glasvezel van t mobile.
Er loopt een hdmi kabel vanuit de versterker (acr) hdmi out naar de tv, naar de acr hdmi poort. T mobile kastje zit via hdmi op de harman kardon aangesloten.
Ik heb wel beeld maar geen geluid
Nu heb ik al een 3,5 mm jack aangesloten op t mobile kastje en deze aangesloten op de harman kardon maar geen idee in welke poort deze moet.

Eigenlijk wil ik het gewoon werkend krijgen via de hdmi poort

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-05 23:53

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik zou zoveel mogelijk op de TV aansluiten en pas dan de HDMI poorten op je versterker gaan gebruiken. Dus steek de HDMI van de T-mobile ontvanger in een HDMI poort van je TV. De andere HDMI kabel laat je tussen je TV en HK zitten.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtwaker
Het geluid moet via de versterker lopen, vandaar dat alle hdmi kabels via de versterker lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-05 23:53

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Je tv geeft toch het geluid door via de HDMI naar de versterker? Dus al je apparaten die je op je TV aansluit geven geluid via je versterker.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtwaker
In de oude situatie liep alles via de versterker. Dus 1 hdmi kabel van versterker naar tv (dus voor het beeld) en alle apparaten op de hdmi poorten van de versterker.

Maar heb het nu zelf al opgelost door t mobile kastje gewoon via hdmi aan te sluiten op de tv. Vanaf de tv loopt nu een optische kabel naar mn versterker

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• nachtwaker
Het is helemaal opgelost zoals ik wilde. Bleek dat de hdmi kabel die van de tv naar harman kardon liep het probleem was deze heb ik vervangen voor een ander nu loopt zowel beeld als geluid via de hdmi poorten
Pagina: 1