Surface Pro 6 importeren uit UK // Tips & Ervaringen welkom!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenizYlmz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Dear GoT

Ik wacht al eeuwen op de nieuwe Surface Pro 6 en nu kom ik erachter dat hij pas in 2019 wordt gereleased in NL. Ik ben voornemens hem te importeren uit de UK of US, waar ze ergens rond 17 oktober worden gereleased.

Heeft iemand ervaringen met het importeren van laptops en/of consumer electronics uit de UK? Waar moet ik rekening mee houden betrekkende garantie, support, importeren, keyboard layout etc? Alle input is welkom!

Cheers, Deniz!

Beste antwoord (via DenizYlmz op 09-10-2018 14:48)

• Baris
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-07 20:58
DenizYlmz schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:33:
[...]

Super! Heb je destijds gewoon via de site van de store besteld en in Nederland laten bezorgen? Of heb je het via een omweg gedaan, zoals via een tussenbedrijf.

Dank dank! Groet, Deniz
De UK store leverde gewoon aan mijn NL adres af, geen tussenpersoon o.i.d. voor nodig geweest.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Stekker zal een probleem zijn.
Garantie kan een.probleem zijn
Importkosten komen er nog wel bij ( of je moet vliegen en mazzel hebben)
En keyboard gewoon het goede bestellen. Neem aan dat je ze kan bestelling in de uk met elk toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baris
Zal geen issue moeten zijn. Ik heb 2 jaar geleden mijn SB ook van de Microsoft UK store gehaald tijdens black friday. Heb hem vervolgens 2x ter reparatie moeten sturen, ging vlekkeloos en kreeg zelfs een EU toetsenbord model terug.

Ik weet alleen niet of dat met de aankomende Brexit anders wordt.
Anoniem: 320788 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 23:01:
Importkosten komen er nog wel bij ( of je moet vliegen en mazzel hebben)
UK is nog steeds onderdeel van de EU, dus voorlopig geen importkosten :P

[ Voor 33% gewijzigd door Baris op 09-10-2018 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenizYlmz
Baris schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:36:
Zal geen issue moeten zijn. Ik heb 2 jaar geleden mijn SB ook van de Microsoft UK store gehaald tijdens black friday. Heb hem vervolgens 2x ter reparatie moeten sturen, ging vlekkeloos en kreeg zelfs een EU toetsenbord model terug.

Ik weet alleen niet of dat met de aankomende Brexit anders wordt.

[...]

UK is nog steeds onderdeel van de EU, dus voorlopig geen importkosten :P
Super! Heb je destijds gewoon via de site van de store besteld en in Nederland laten bezorgen? Of heb je het via een omweg gedaan, zoals via een tussenbedrijf.

Dank dank! Groet, Deniz

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Baris
DenizYlmz schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:33:
[...]

Dank dank! Groet, Deniz
De UK store leverde gewoon aan mijn NL adres af, geen tussenpersoon o.i.d. voor nodig geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DenizYlmz
Baris schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:36:
[...]

Super! Enorm bedankt voor de moeite, hiermee ben ik geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radiofriendly
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-05 14:33
Zijn er tweakers die hem ondertussen van de UK Microsoft Store binnen hebben? Want zoals ik het lees zijn er dus geen nadelen, behalve misschien de stekker op de lader. En deze is bij gewoon verwisselbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AyurVeda
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-03 09:14
In Duitsland is hij ook verkrijgbaar, misschien zelfs handiger? Ik heb hem bij de Duitse Amazon gekocht, ook totaal geen problemen met levering. Let alleen wel op dat je niet de Type Cover in Duitsland koopt, maar in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:43

Dennis de Vries

Redacteur
Baris schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:36:
[...]

Hoe? Ik krijg dit te zien: https://gyazo.com/cee5a8537b16ffb4a63b9182fde30795

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baris
Neem even contact op met de support. Die kunnen namens jou bestellen als het goed is

• Gewal
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-07 10:59
Ook een bestelling gedaan van een Back Friday actie. Surface pro 6, i5, 8GB Ram en 256gb SSD voor 890 pond inclusief type cover.
In eerste instantie kreeg ik dezelfde melding dat het postcode niet klopte. Toen heb ik als verzend adres mijn normale NL adres gekozen en bij Billing adress alleen de postcode veranderd naar een random postcode in Londen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Ja de UK actie is veel interessanter dan die hier. Voor exact dezelfde prijs heb je nu een surface pro 6 ipv een 5. Enige nadeel is de britse stekker.
Maar dan kan je hier een nieuwe kopen of een verloopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaft8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-06 20:58
Gewal schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:37:
Ook een bestelling gedaan van een Back Friday actie. Surface pro 6, i5, 8GB Ram en 256gb SSD voor 890 pond inclusief type cover.
In eerste instantie kreeg ik dezelfde melding dat het postcode niet klopte. Toen heb ik als verzend adres mijn normale NL adres gekozen en bij Billing adress alleen de postcode veranderd naar een random postcode in Londen.
Staat er dan niet een £ op je toetsenbord bij de 3 en een " bij de 2? Of is het een standaard toetsenbord, volgens mij kan je het niet kiezen.

Ik heb het ook niet voor elkaar gekregen om een kleur te kiezen voor het toetsenbord, alleen het standaard zilver.

[ Voor 49% gewijzigd door shaft8472 op 24-11-2018 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skamn
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:09
shaft8472 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 16:14:
[...]
Staat er dan niet een £ op je toetsenbord bij de 3 en een " bij de 2? Of is het een standaard toetsenbord, volgens mij kan je het niet kiezen.

Ik heb het ook niet voor elkaar gekregen om een kleur te kiezen voor het toetsenbord, alleen het standaard zilver.
Dat klopt inderdaad, ik vind het zelf niet zo storend.

Wel vroeg ik me af of jullie weten waar je een vervangend snoer kan kopen met een NL stekker? Overigens zit er bij mij helaas een schroefje net wat schuin ingedraaid (bij de scharnier). Helaas geen goede schroevendraaier thuis :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:41
Ik heb vorige week een Aero 15x uit UK gehaald, bij MediaMarkt zo'n NL stekker gehaald

Star Citizen Referral Code

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gewal
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-07 10:59
shaft8472 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 16:14:
[...]

Klopt inderdaad, maar dat is voor mij niet storend. De aanbieding was namelijk te goed om te laten
Skamn schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 20:32:
[...]

Dat klopt inderdaad, ik vind het zelf niet zo storend.

Wel vroeg ik me af of jullie weten waar je een vervangend snoer kan kopen met een NL stekker? Overigens zit er bij mij helaas een schroefje net wat schuin ingedraaid (bij de scharnier). Helaas geen goede schroevendraaier thuis :|
allekabels.nl heb ik de kabel besteld.
Pagina: 1