Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

V&A is 10/10 (Complimentje)

Pagina: 1
Acties:

• Stubbs
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 26-04 13:30
Ik google al jaren naar een alternatief voor Marktplaats want niemand spoort daar en toevallig keek ik net op Tweakers voor een HDD review en ik vond het "vraag & aanbod" knopje. Ik had geen idee dat je hier ook dingen kon verkopen en ik kom hier al sinds 2016. Oeps. Vind het zeer fijn dat iedereen een profiel heeft en dat je meteen kan zien of iemand wel deugt of niet dus ja ga zo door. Mij zie je nooit meer op MP.

• Omni
  • Registratie: mei 2005
  • Niet online

Omni

Vertrouwd & Uniek sinds 1337

V&A is inderdaad zo fijn dat ik al lang geleden besloten heb exclusief hier te adverteren en marktplaats links te laten liggen. :)

Je legt wel de vinger precies op de zere plek: veel mensen weten er niet vanaf of kunnen het niet vinden. Jij kwam er immers bij toeval. Wat denk je dat Tweakers beter zou kunnen doen of had kunnen doen dat jou deze helaas (nog wel?) minder bekende sectie van de site eerder in het oog had gesprongen?

Kijk eens op Hardwareparadijs.nl | Algemene voorwaarden | Beste prijsgarantie

• Stubbs
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 26-04 13:30
Omni schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 23:03:
V&A is inderdaad zo fijn dat ik al lang geleden besloten heb exclusief hier te adverteren en marktplaats links te laten liggen. :)

Je legt wel de vinger precies op de zere plek: veel mensen weten er niet vanaf of kunnen het niet vinden. Jij kwam er immers bij toeval. Wat denk je dat Tweakers beter zou kunnen doen of had kunnen doen dat jou deze helaas (nog wel?) minder bekende sectie van de site eerder in het oog had gesprongen?
Eventueel een naamsverandering? Als ik vraag en aanbod lees dan denk ik niet meteen aan een plek waar ik m’n spullen kan verkopen. Er ging echt een wereld voor me open toen ik V&A vond en ik vind het jammer dat het minder bekend is want het is superieur! Marktplaats heeft geen profielen, geen feedback, ontzettend veel oplichters en de “gelijk oversteken” service is zo lek als een mandje.

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 23:49

PcDealer

HP ftw \o/

Vraag & Aanbod staat op elke pagina bovenaan vermeld. Wat zou Vraag & Aanbod volgens jou inhouden @Stubbs dat je het niet eerder was opgevallen als een marktplaats?

Verder heb ik een grafhekel aan Marktplaats waar ik de gebruikersads moet zoeken tussen de reclamebanners...

[Voor 25% gewijzigd door PcDealer op 10-10-2018 16:59]

LinkedIn WoT Cash Converter

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 02:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

PcDealer schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:58:
Vraag & Aanbod staat op elke pagina bovenaan vermeld. Wat zou Vraag & Aanbod volgens jou inhouden @Stubbs dat je het niet eerder was opgevallen als een marktplaats?

Verder heb ik een grafhekel aan Marktplaats waar ik de gebruikersads moet zoeken tussen de reclamebanners...
V&A is onderdeel van een techsite, ik denk dat de naam zelf het probleem is.

Marktplaats is wat het is, een marktplaats. V&A is beetje generieke term voor wat het precies is, maar het is niet echt een 'unieke' naam voor wat het doet (zoals Tweakdsl, Tweak Elect), tegenstelling tot een Pricewatch die best uniek is en daarom ook een aanzienlijk stuk bekender.

Dus ja, ik deel inderdaad keuze tot naamsverandering, maar zou geen idee hebben wat dan een 'meer pakkende' naam zou zijn dat het een losstaand deel van de site kan zijn.

Zelfs bij pricewatch zie je wel een V&A staan, maar echt specifiek 'direct weten' dat het dus een 'tweakers marktplaats' is, is niet direct duidelijk.

[Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 10-10-2018 17:27]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True