Ik wil een max 1000 euro game pc kopen/bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 835 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-06 15:35
Mijn vraag
ik wil graag een game pc samenstellen of kopen. Wat is voordeliger en hebben jullie tips?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik wil minimaal
i5-8400
Gtx1070
16gb ddr4
250gb ssd
Kleine kast bv CM q300L

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb een aantal pc's gevonden bij dragoncomputers.eu die hieraan voldoen voor 1100 euro. Ik vroeg me af of het nog goedkoper kon? Vriendelijke dank.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:53
Begin eerst eens met de laatste best buy guide als inspiratie voor onderdelen om alles in een lijst te zetten.
reviews: Desktop Best Buy Guide - september 2018

Bekijk builds voor soortgelijke prijzen van 900 a 1200 euro
Desktop Aankoopadvies

De handleiding van de pricewatch
Handleiding Pricewatch

Als je dat gedaan hebt dan komt er een indicatie uitrollen van hoe duur je met goede kwaliteit onderdelen ongeveer uitkomt. Dan aan jou de keuze om te schrappen waar nodig is.

Houd er wel rekening mee dat er op dit moment een groot tekort aan intel processors is waardoor de prijs van een I5 8400 ongeveer 100 euro te hoog is. met dat verschil kan je als je naar AMD uitwijkt misschien wel net een 1070 Ti in je pc stoppen wat je prestaties ten goede komt.

Ps. probeer in ieder geval je topic start aantevullen met welke redenen je voor je keuze hebt en welke varianten je op dragoncomputers aanspreken.
Nu is het een lijstje wat neergekwakt wordt en kom maar op met een pasklaar voorstel. Men wil je zeker helpen mits je je huiswerk doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-06 15:35
D-dark schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 21:35:
Begin eerst eens met de laatste best buy guide als inspiratie voor onderdelen om alles in een lijst te zetten.
reviews: Desktop Best Buy Guide - september 2018

Bekijk builds voor soortgelijke prijzen van 900 a 1200 euro
Desktop Aankoopadvies

De handleiding van de pricewatch
Handleiding Pricewatch

Als je dat gedaan hebt dan komt er een indicatie uitrollen van hoe duur je met goede kwaliteit onderdelen ongeveer uitkomt. Dan aan jou de keuze om te schrappen waar nodig is.

Houd er wel rekening mee dat er op dit moment een groot tekort aan intel processors is waardoor de prijs van een I5 8400 ongeveer 100 euro te hoog is. met dat verschil kan je als je naar AMD uitwijkt misschien wel net een 1070 Ti in je pc stoppen wat je prestaties ten goede komt.

Ps. probeer in ieder geval je topic start aantevullen met welke redenen je voor je keuze hebt en welke varianten je op dragoncomputers aanspreken.
Nu is het een lijstje wat neergekwakt wordt en kom maar op met een pasklaar voorstel. Men wil je zeker helpen mits je je huiswerk doet.
Ah oke dankjewel! Zal ik doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:10

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Je vraag hoort dus thuis in Desktop Aankoopadvies, maar niet voor je DAA beleid goed hebt doorgelezen, want hier ontbreekt nogal een hoop. Succes!

Dit topic is gesloten.